• ST
  • 11.09.24, 13:09

Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat

Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Lauakalender koos sünnipäevadega – nii ei lähe töötajate sünnipäevad meelest.
  • Lauakalender koos sünnipäevadega – nii ei lähe töötajate sünnipäevad meelest.
“Kalendrid on ideaalne kingitus, kuid ka soodne reklaamikanal, mis jääb terveks aastaks silme ette,” ütleb trükifirma Grano Digital tegevjuht Arvo Pihl.

Paneme kingituse tööd tegema!

Sügise algus on õige aeg ettevõtte poolt tehtavaid firmakingitusi planeerima asuda. Ent kuidas teha nii, et tulemus ületaks nii sinu kui ka saajate ootusi? Kas piisab looduspiltidest, et köita kalendri saaja tähelepanu või võiks see sisaldada midagi veel?
Personaliseerimine on lahendus, mida kalendrite loomisel saab väga erineval moel rakendada – alates oluliste ja esile tõstetud kuupäevade lisamisest kuni kalendri saajaga seotud andmete kasutamiseni. Esile võib näiteks tuua messe, kampaaniate toimumisaegu või ka sünni- jm tähtpäevi.
Minna saab aga veelgi kaugemale. Eeldades, et kinkijal on olemas järgmise aasta turundusplaan, on võimalik kõigi 12 kuu ulatuses lisada QR-koodiga linke kampaanialehtedele veebis. Need lehed ei peagi kohe nüüd veel lõpuni valmis olema, kuid hetkest, mil kalendrileht vahetub, on kliendile mõeldud kampaania terve kuu jooksul tema vaateväljas. Kui seda kõike oskuslikult ka pildimaterjaliga toetada, saab täiesti arvestatava tööriista.
Kalender tootereklaamiga: igas kuus saab reklaamida oma toodet või teha kampaaniat lisatud QR-koodiga.
  • Kalender tootereklaamiga: igas kuus saab reklaamida oma toodet või teha kampaaniat lisatud QR-koodiga.

Millist kalendrit valida?

Tüübilt jagunevad kalendrid peamiselt kaheks – seinal rippuvateks või laual asetsevateks. ”Kumba suunda minna, seda infot ootame klientidelt, kes omakorda teavad, kas kalendri hilisemad kasutajad töötavad avatud kontorites või ruumides, mille seinale on võimalik kalendrit riputada. Edasi saame aktiivselt kaasa mõelda ning lahendusi soovitada. Samas, võib ju teha korraga ka mõlemaid”, sõnab Pihl ning lisab, et tähtis on, et meeneks tellitav kalender ei jääks vedelema, vaid leiaks kasutamist terve saabuva aasta jooksul. ”Mida rohkem sellesse projekti panustada, seda väiksem on tõenäosus, et selline ponnistus jääb märkamatuks,” sõnab ta.
Näiteid valminud laua- ja seinakalendritest (galerii).
6 fotot
  • Näiteid valminud laua- ja seinakalendritest (galerii).

Just praegu on õige aeg tegutsema asuda

Selleks, et parim lahendus soovitud ajaks valmida saaks, tuleks tegutsema hakata kohe. Oktoobris ja novembri alguses on just õige aeg, mil turundusplaanist suunatud kalendri-ideed ning pildimaterjal Granoni võiksid jõuda.

Grano Digitalist saab COPIX!

Grano Digital on Tallinnas juba enam kui kolm kümnendit tegutsenud trükiettevõte, kus klient saab lahenduse pea kõikidele võimalikele trükitoodete soovidele - seda visiitkaartidest ja reklaamlehtedest alates kuni mahukate brošüüride, raamatute, kuid ka müügistendide ja suureformaadiliste piltideni välja.
Ettevõte paigaldab ka väga erinevas suuruses kleebiseid põrandale, seinale, aknale jm. Grano Digital aitab trükiste kujundamisel ning küljendamisel. Grano kaubamärk on kasutuses veel viimased kuud. Koostöös klientidega valiti kevadel ettevõttele välja uus nimi – Copix, sobivalt värviline ja mitmekülgne, nagu seda on ka trükiettevõtte teenuste palett.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele