Autor: OIXIO • 22. märts 2024

Suurettevõtete hommikuseminarilt saad uusi teadmisi kliendikogemuse parendamiseks

04. aprillil korraldab OIXIO Tallinna Teletornis seminari “Tõstame kliendikogemuse (CX) uutesse kõrgustesse”. Seminaril käsitletakse teemasid lahendustest, mille abil saab töödelda tuhandetes andmeid ning kuidas klienditeekonda juhtida kõikides kokkupuutepunktides. Seminarile on oodatud eelkõige suurettevõtete turundusjuhid.

Suurepärane kliendikogemus (CX) ei teki iseenesest vaid nõuab muu hulgas turundus- ja müügitiimidelt väga teadlikku panustamist ning sujuvat omavahelist koostööd. Kõike seda on oluliselt lihtsam juhtida, kui abiks on tõhusad (MarTech) tööriistad. OIXIO hommikuseminaril räägitakse lähemalt Microsoft tooteportfelli lahendustest CX ja CRM teemadel. Registreeru seminarile ja saa uusi teadmisi, kuidas kliendikogemust parendada!

Olulised teemad, mida seminaril käsitleme:

● Microsoft Dynamics 365 Sales ja Customer Insights võimalused müügi- ja turunduse sünergia võtmes. Samuli Siivonen, Bofor OY – Soome kiiremini kasvav CX lahenduste juurutaja

● „Kui sa tellid pitsa, siis sa ju ei taha, et sulle tuuakse burger?“ Indrek Sabul, OIXIO Advisory juhtivkonsultant

● Kliendikogemuse tõstmise äriline väljund. Indrek Österman, OIXIO Digital müügikonsultant

● Küsi AI’lt rohkem abi, et kliendilt JAH kiiremini kätte saada. Ivar Saarnak ja Taavi Sadam, OIXIO Digital

Sündmus on tasuta kuid kuna kohtade arv on piiratud, siis garanteeri endale osalus ja registreeru aegsasti SIIN!

MIKS TULLA?

● Anname ülevaate, kuidas kasutada efektiivselt Microsofti müügi- ja turunduse töövahendeid

● Mida tähendab 360-kraadine ülevaade kliendist

● Kliendikogemuse (CX) juhtimise võimalused

● Microsoft Dynamics 365 Sales ja Customer Insights – Journey liidestusvõimalustest ja sünergiast ülejäänud Microsofti tooteportfelliga

● Mida peab teadma CRM süsteemide juurutamisest

SAAD TEADA

● Kuidas müügi- ja turunduse sünergiat ärieesmärke toetama panna

● Kuidas kliendi käitumise kohta andmeid koguda, süstematiseerida ning neid müügiprotsessis edukalt kasutada

● Kuidas kliendile personaliseeritud turundus- ja müügitegevusi automatiseerida

● Millised võimekused on täna AI´l toetamaks sinu müügi- ja turundusmeeskonna produktiivsust

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700