Best Marketing • 24 september 2019

Ööklubisse päise päeva ajal? Miks mitte!

Ööklubi on äriseminari korraldamiseks ilmselt kõige ebakonventsionaalsem koht, eriti keset päist päeva. Klubi Teater turundusjuht Mareli Arusalu murrab müüte ja selgitab, miks tasub keset päeva klubisse minna.

Raamatuesitlus klubis Teater  

Ööklubi seostub inimestele enamasti hiliste õhtutundide ja peoga. Milline on ööklubi päeval?

Elame hetkel ühiskonnas, kus loov mõtlemine läheb iga päevaga aina rohkem hinda. Nii ei täida juba ammu koht või toode ainult üht eesmärki. Täpselt sama käib ka ööklubi kohta. Klubi Teater asub ajaloolistes ruumides ja on väga piduliku atmosfääriga, tuues uute detailide ja sisustuselementidega omavahel kokku 20-30ndad ja tänapäeva. Kui ennekõike on klubi Teater tuntud öise meelelahutuse kohana, siis tegelikult toimub siin päris palju ka muul ajal. Fotosessid-filmivõtted-seminarid-vestlusõhtud, nii palju, kui on lennukaid mõtteid ja soove, nii palju projekte oleme alati valmis ka kaasa tegema.

Milliseid üritusi saab ööklubis päevasel ajal korraldada?

Toote- ja raamatuesitlused, filmivõtted ja seminarid on vast kõige igapäevasemad meie jaoks. Täpselt õige koht, kus korraldada formaalset üritust, kui soov seda teha veidi intiimsemalt ja samas vabamalt. Kusagil umbses kontoriruumis ümarlaua taga istudes ei lenda mõtted absoluutselt sama lennukalt, kui uues ja huvitavas atmosfääris, kus "ametlik koosolek ja ajurünnak" muutub koheselt motivatsiooniürituseks, kus kõikidel sõna kaasa rääkida. Kui kell veidi rohkem, on talvisel ajal palju päringuid loomulikult ka firma jõulupidudeks. Kõige meeldejäävam eelmisest hooajast oli vast Stand Up Comedy õhtu, mis tõi kokku väga mõnusa seltskonna ja oli midagi sootuks teistsugust.

Oletame, et keegi soovib korraldada ärilise eesmärgiga seminari, konverentsi või koosolekut – miks võiks seda ööklubis teha?

Tooksin välja 5 põhjust.

Nagu juba eelnevalt ka öeldud sai, siis see ülevalgustatud ja umbne kontoriruum või õppesaal ei ole enam ammu in.

Inimesed otsivad midagi uut, midagi teistsugust, ja selleks ongi ürituse toimumise koht, mis õhutaks inimesi end rohkem avama ja lennukalt kaasa mõtlema.

Huvi ürituse vastu on vast kõige tähtsam punkt ja samas murekoht, kuidas kõnetada ja tekitada huvi korraldatava ürituse vastu. Selline julge mõtlemine, et korraldada konverents või seminar ööklubis näitab kindlasti korraldaja enesekindlust, julgust ja eripära. Lihtne viis, kuidas püüda tähelepanu ja paista konkurentide seast silma. A winner is a dreamer, who never gives up, seega kui soovid saavutada edu, siis on aeg mõelda piiridest välja. Tee midagi teistsugust. Tee midagi, mis ei unune.

Konverentsid-koosolekud lõppevad tihtipeale networking'u ja järelepeoga. Miks jooksutada enda külalisi mööda linna ja muretseda vahepealse transpordi, mitme koha toitlustuse ja joogipakkumistega, kui selle kõik võib üks koht Sinu eest ära korraldada.

Meie klubil on endal olemas ka väga suur esinejapagas, seega saame alati korraldajale abiks olla DJ'de, live-esinejate, tantsijate jt otsimisel ja book'imisel.

Ürituse sisu on loomulikult kõige olulisem, aga ka keskkond mängib ürituse õnnestumisel olulist rolli. Millist lisaväärtust annab päevase ürituse korraldamine Teatris?

Esiteks omanäoline atmosfäär – kindlasti püüab see rohkem pilke ning on ju hästi teada, et see viib omakorda jäädvustamise ja kajastamiseni. Teiseks soodsamad tingimused networking'uks – pärast ametlikku osa või selle vahepeal saab mängida valguse, muusika ja olustikuga, mis soodustab inimeste omavahelist suhtlemist ja tekitab suurepärase võimaluse informatsiooni, teadmiste ja arvamuste jagamiseks. Kolmandaks veelgi toredam osa – kõik saavad juba päeval teada, kuhu õhtul edasi lõõgastuma saab minna.

Kas teil on välismaal mõni eeskuju, kus samamoodi päevasel ajal ööklubis üritusi tehakse?

Eesti riik ja ühiskond on innovatiivsed, nii ka meie. Otsest eeskuju selles osas ei ole. Teeme oma asja ja oleme selle üle uhked. Kindlasti on üle maailma selliseid klubisid veel. Mina loodan, et neile oleme inspiratsiooni andnud hoopis meie.

Millest tulenes otsus alustada ruumide rendiga päevaste ürituste tarbeks?

Oleme alati seda teinud. Vast ikka sellepärast, et meil on toredaid koostööpartnereid ja meediakanaleid, kes koos meiega sellised üritused välja on mõelnud ja ikka ja jälle selle jaoks soovi avaldanud.

Mis on teie eesmärk pikemas perspektiivis? Kuhu tahate välja jõuda?

Eesmärk on ajaga kaasas käia ja pakkuda nii klientidele kui koostööpartneritele võimalusi, mis esmapilgul võimatud tunduvad.

Kas plaanite olla 24/7 avatud ürituste jaoks?

Kõik on läbirääkimiste küsimus. Millelegi "EI" kohe kindlasti ei ütle.

Mainisite mitmel korral klubi Teatri atmosfääri. Mille poolest on see uus, huvitav ja omapärane?

Räägin natuke meie koha ajaloost. Klubi Teater ruumid kavandati algselt kinosaaliks, mis pidid täitma ühte osa 1926. aastal avatud suurejoonelisest kinopaleest Gloria Palace. Maja omaniku ja tolleaegse direktori Leon Fallsteini ning lätlasest arhitekti Frīdrihs Skujinši visiooni läbi valmis grandioosne luksuslike detailidega hoone, mis veel tänagi igale sisenejale aukartliku emotsiooni tekitab.

Erinevalt plaanist, kino aga tänase klubi Teatri saalidesse ei jõudnud, ja nii avati ruumid esimest korda linnarahvale 1930. aastal tantsulokaal Dancing Gloria Palace nime all. See oli linna moodsaim ja peeneim, pöörleva tantsupõrandaga ajaveetmise koht, millest hiljem sai lihtsalt restoran Astoria ja kus nüüd asub juba ööklubi Teater.

Kui sul on olemas suurepärane bränd, mida inimesteni tuua, siis mis võiks olla parem võimalus, kui tutvustada seda neile läbi ürituse? Juba sel reedel toimub klubis Teater sponsorluse ja üritusturunduse seminar. LOE LISA JA REGISTREERU SIIN!

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700