Autor: Erki Roosimägi, Clear Channel Estonia • 4. september 2019

Kaasaegne ja kaasahaarav viis reklaamsõnumi edastamiseks

Clear Channel tõi Eesti turule supermarketite territooriumil oleva digitaalse reklaampindade võrgustiku, mis Soomes juba aastaid väga kenasti toiminud on. Toode kannab nime Store Digital.

Täna teeb Clear Channel koostööd näiteks Prisma Peremarketiga. Hetkeseisuga on kaasaegne digitaalsete reklaampindade võrgustik Store Digital olemas juba neljas Tallinna hüpermarketis ja lisaks vanalinna supermarketis.

Ostuotsuseid on võimalik mõjutada

Eestlane käib poes tihti. Seda illustreerib kontaktide arv, mis on nädalas ligi 2 miljonit. Just nii palju on silmapaare, kes Store Digitali võrgustikus täna teie sõnumit näevad. Aastas pakub tänane 5 kauplusega võrgustik kokku ligikaudu 15 miljonit kontakti. Kaupluste võrgustik laieneb peagi.

Tarbijakäitumise uuringud näitavad, et peaaegu 70% ostuotsustest sünnivad kaupluses vahetult enne ostu sooritamist. Atraktiivsed reklaampinnad kaupluses sees pakuvad reklaamijale võimaluse ostuotsuseid õigel hetkel mõjutada.

Kas teadsid, et

- 68% toidukauba ostuotsustest on ette planeerimata;

- kaheksal inimesel kümnest ei ole toidupoodi sisenedes kaasas ostunimekirja;

- ostu sooritaja on avatud ja suuresti mõjutatav vahetust reklaamisõnumist.

Läbimõeldud paigutus tagab nähtavuse

Ekraanid on paigutatud selliselt, et kõik kaupluse külastajad sõnumeid näeksid. Enamjaolt kasutatakse 86-tolliseid ekraane, mis on Eesti suurimad sisepindade võrgustikus kasutusel olevad ekraanid.

Reklaamsõnumite edastamine on võimalik 10-sekundilise klipina maksimaalselt 70-sekundilises tsüklis. Sõnumit esitatakse kõikidel ekraanidel, full paketi puhul näidatakse seda igas tsüklis ja half paketi puhul igas teises tsüklis.

Store Digitali võrgustik Prismas

Õigel ajal õiges kohas

Soomes läbi viidud kampaaniate järeluuringus selgus, et 86% kaupluste külastajatest on märganud mõnda Store Digitali võrgustikus esitatud sõnumit.

Seega on antud reklaampindade võrgustik reklaamijatele kasulik kahel moel. Esiteks on mõistlik sinna laiendada oma toodete reklaamikampaaniaid, kuna sihtrühm on õige. Teiseks on see kanal hea lahendus müügiedendussõnumite edastamiseks stiilis ”kas sa kohukest juba võtsid”, et poes olevale inimesele meenutada, mida veel ostukorvi lisada võiks. Store Digitali kanalit kasutades saate olla tarbija ostuotsuse mõjutamisele lähemal kui kunagi varem.

Store Digital annab võimaluse esitada oma sõnum õiges kanalis, õigel momendil ja õiges asukohas.

Täpsema informatsiooni saamiseks pöördu palun Clear Channeli meeskonna poole: www.clearchannel.ee

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700