Autor: Best Marketing • 19. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lähitulevikus pakub parimaid reklaamtooteid tehisintellekt

Tehisintellektil on turundusele positiivne mõju, sest saadaval on taskukohaseid andmeanalüüsivahendeid ja laialdasi andmekogusid.
Foto: Logotrade Firmakingitused

Tehisintellekt on kuum teema ka sel aastal. Sellest on räägitud kõikidel turundus- ja reklaamiüritustel. Taiplikud turundajad võtavad turundusotsuseid tehes järjest enam arvesse andmepõhise lähenemise võimekust. Viise, kuidas tehisintellekti turundusstrateegiates kasutama hakata, on meeletult, ja enamik edukaid ettevõtteid on seda ühel või teisel moel juba teinudki.

Tehisintellekti on loonud intelligentsed masinad. Ettevõtte turunduse ja reklaamiga tegelemisel on selliste masinate kasutamine möödapääsmatu. Tulevikus on tehisintellekti roll ettevõtluses väga suur. Selle mõju turundusele ja müügile saab olema üüratu, sest:

•See aitab turundajatel teha otsuseid õigel ajal.

•Klientide ja ettevõtete vaheline suhtlus paraneb.

•Tehisintellekt võib eelduspõhises klienditeeninduses abiks olla.

Tehisintellekt sillutab teed isikupõhisusele – tehisintellekt suudab turundust ülimalt isikustatud sõnumite abil muuta ja selliseid sõnumeid suudavad tehisintellektid luua tänu kliente puudutavale ülitäpsele infole. Klientidelt kogutud info põhjal suudab tehisintellekt ennustada klientide soove ja vajadusi. Kui ettevõte teab, millised on tema klientide vajadused, siis kindlasti saab selle põhjal ka kasumi välja võluda. Lisaks sellele ei pea tehisintellektipõhise turunduse kasutuselevõtul kliendid enam silmitsi seisma robotlike automaatvastustega. Isikupõhiste sõnumiteta jääb ettevõte oma klientidest lihtsalt ilma. Tehisintellekti pakutav „ülim isikupõhisus” ei piirdu pelgalt e-kirjade ja tekstisõnumitega, vaid hõlmab ka kodu- ja sihtlehti.

Tehisintellekt suudab kliendiinfot kasutada ettevõttele äärmiselt kasulikus eelduspõhises turunduses, mis annab turundajatele eelise nende konkurentide ees, kes on jätkuvalt traditsioonilisele turundusele truuks jäänud. Tehisintellekt kasutab kliendiinfot ka selleks, et neile kõige sobivamat reklaamtoodet pakkuda. Õigesti valitud toode firmameeneks teeb kliendi õnnelikuks ja õnnelik klient toob ettevõttele alati rohkem tulu.

Tehisintellekti abil reklaamtoodete valimine

Ärikingituste valimine ei ole lihtne. Pakutavaid logoga tooteid on tuhandeid. Selleks, et vältida ühtede ja samade toodete pakkumist ja veenduda, et teie reklaamtoode on klientide jaoks huvitav, peab teadma, mida nad ostavad ja äripartneritelt ootavad. Enne reklaamikampaania alustamist tasub ka eelnevate kampaaniate tulemuslikkus üle vaadata. Kas eelmiste kampaaniate resultaat oli ootuspärane? Te ei paku ju reklaamtooteid lihtsalt niisama, lootmata sellest mingitki tulu saada? Samuti peaksite teadma, kas allahindlus ja reklaam mõjutavad toodete müüki ühtmoodi või erinevalt.

Selleks, et äri oleks edukas, peab müüjal olema selge ülevaade kõikidest toodetest, mida ta on reklaaminud, ja igast kampaaniast, mida ta on viimase nädala jooksul teinud. Traditsioonilised lähenemised ei võimalda taolist keerukat infot ei koguda ega analüüsida. Siin tulebki appi tehisintellekt. Selleks, et uurida kampaaniaid ja müüke puudutavaid keerukaid andmemustreid, analüüsib tehisintellekt kõiki mineviku ja jooksvaid andmeid kõrvutatuna reklaamiajalooga. Müügikõikuvuste, kaasnevate müükide ja tuleviku müügitrendide ennustamine on tehisintellekti jaoks imelihtne.

Tehisintellekt suudab matkida iga võimalikku reklaamtoodet ja ka nende mõju teie klientidele. Kliendiandmetele tuginedes suudab see pakkuda häid ja taskukohaseid reklaamtooteid. Tehisintellekt aitab luua klientide ja ettevõtete vahel paremaid suhteid. Sõnumirobotid suhtlevad klientidega sõnumite abil, lisaks sellele suudavad nad klientide lihtsamaid muresid lahendada. Samuti ei ole neil kommunikatsiooniprobleeme näiteks venekeelse auditooriumiga suheldes ja just neile sobivate reklaamkingituste tuvastamisel. Tehisintellekti turunduses kasutamise suurim pluss peitub selles, et see suudab vastata klientide kõikidele sõnumitele, mistõttu viimased tunnevad end väärtuslikena, tänu millele soovivad nad teiega jätkuvalt koostööd teha ja teie müük kasvab.

Tegevused, mis teile tunduvad tüütute ja korduvatena, on tehisintellekti jaoks imelihtsad, ning teie saate keskenduda keerukamatele sõnumitele. Tehisintellekt saab e-kirjade saatmist ajastada või saata neid regulaarselt. Tehisintellekti tehtav analüüs aitab teil otsustada, millalon parim aeg erinevates turunduskanalites kampaaniaid alustada. Kuna tehisintellekt teeb suure osa sellest tööst ära, saate teie keskenduda strateegiale ja juba järgmist reklaamikampaaniat planeerima hakata.

Lisaks sellele aitab tehisintellekt ettevõtetel õigel ajal otsuseid teha. Kui teie ettevõtte jaoks on potentsiaalsete uute klientidega kontakteerumine lihtne, siis võite ennast juba üsna edukaks pidada. Tehisintellekt ütleb teile, millal võiksite klientidega ühendust võtta, ja lisaks sellele aitab see teil teisigi üsnagi olulisi otsuseid langetada. Tänu isikustatud sõnumitele aitab tehisintellekt hoida potentsiaalseid kliente käest libisemast.

Tehisintellekt vähendab personalikulu, sest see teeb ära paljude turundus- ja müügiinimeste töö. Lisaks sellele vähendab tehisintellekt inimeste töökoormust ja suurendab kõigi võimet ettevõttesse mõjusalt panustada. Samuti pakub see vahendeid neile, kellel on vaja loov olla ja paremaid tulemusi saavutada.

Kahtlemata muudab tehisintellekt ettevõtte turundus- ja reklaamitegevusi märgatavalt. Tehisintellektil on tänastes ja tulevastes reklaamistrateegiates kindel koht – reklaamtoodetest andmeanalüüsini, isikustatud sõnumitest unikaalse sisu tootmiseni. On mitmeid turundusosakondi, kes juba kaaluvadki oma organisatsioonis tehisintellekti kasutamist. Neil on suurejoonelised plaanid, kuidas tehisintellekti enda kasuks tööle panna. Võib julgelt väita, et uued vaated ja tehisintellekti tehtavad ennustused toovad ettevõtetele perspektiivis vaid tulu.

Loe, millisel moel kingitused aitavad teie turundustegevust veelgi tõhustada artiklitest: „Miks on firmakingitustel müügilehtris oluline koht“, „8 parimat reklaamtoodet klientidega sideme loomiseks“, „Miks iga ettevõtja peaks rohkem kasutama ärikingitusi?“, „Tulevased targad firmakingitused on IoT-tooted“ , „ Kuidas firmakingitused suurendavad teie brändi väärtust?“ või vene keeles SIIT.

Häid ideid kingituste valimise kohta saab veel siit:

„Kuidas valida reklaamkingitus, mida palju kasutatakse ja märgatakse“

„Nipp, mis aitab reklaamkingituste tellimisel säästa aega ja raha“

„Miks on igal ettevõttel vaja töötajate kingituste programm?“

„Kuidas mõõta reklaamkingituste tasuvust?“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700