• ST
  • 12.10.17, 13:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Must Events liitus ETKALiga

Üritusturundusagentuur Must Events astus Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) liikmeks.
Must Events liitus ETKALiga
Agentuuri strateegilise partneri Henrik Raave sõnul oli ETKALisse astumine oluline. “Usume, et meil on kogemusi ning teadmisi, et valdkonna arengusse sisuliselt panustada. Must Events on kiire kasvu faasis. Oleme oma esimese intensiivse tegevusaasta jooksul teinud mitmeid keerukaid töid ning meie arengusoovid on ambitsioonikad,” ütles Raave.
must.ee
ETKAL on turunduse ja kommunikatsiooniteenuseid pakkuvate äriühingute (reklaami-, meedia-, disaini-, digitaal-, suhtekorralduse-, üritusturundusfirmade) ühendus.
ETKALi eelkäijateks võib lugeda 1998. aastal asutatud Eesti Reklaamiagentuuride Liitu ja 2005. aastal asutatud Üritusturundusagentuuride Liitu.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele