Ei ole lihtne otsus võtta aasta olulisim turunduseelarve ja asetada panused skeemile, millist varem pole katsetatud. Kuid peale 27 Instagrami postitust, enam kui 160 tuhandet kogutud vaatamist, seotud artikleid ja teleintervjuusid - pärast loendamatuid kommentaare, laike, kaasaelamist ja kõikide sisuliste eesmärkide täitmist võib kõhklusteta julge hundi rasvasele rinnale patsutada: see harvaesinev julgus tasus ära!
Sotsiaalmeedia võlu ja valu - kampaaniaga seotud instapostitusi, artikleid ja teleintervjuusid see ei peata.
Sotsiaalmeedia asetamine kampaania keskmesse näitas oma tugevaid külgi juba enne kampaania laivi minemist: Genka, Kristel Aaslaiu ja Indrek Vaheoja avapostitused kogusid kolme päevaga enam kui 17000 vaatamist. Bännerite, välimeedia ja printreklaamide eetrissemineku ajaks oli staaride intrigeerivad lubadused üles võtnud ka ajakirjandus ning meediakajastus jätkus kogu turniiri vältel. Üks olulisemaid plusse antud lahenduse juures on ülesõitmine AdBlockist
Nagu igal kombinatsioonil, nii on ka sotsiaalmeediale toetuval arhitektuuril oma varjukülgi: taoliselt ülesehitatud kampaania ei lõppe materjalide saatmisega meediaagentuurile, vaid on pidevas muutumises 24/7. Ehk siis mugavalt kella kuuest hiirt lauale pillata pole võimalik - peab pidevalt reageerima ja toimuvat jälgima. Mitmes mõttes oli tegu justkui põneva õpiprogrammiga, kus iga päevaga selgus, millised vajutatud nuppudest tõid enim tulemust.
Kaasaegne online-reklaam peab olema suuteline elama reaalajas-äri ühe olulisema kampaania nurgagivi, bänneri, olemus on tänaseks päevaks tundmatuseni muutunud. Eriti puudutab see spordiennustust, kus ülimalt kriitiliseks momendiks on pidevalt muutuv info vastavalt kajastatava turniiri käigule. Bänneri anatoomiat lahates võib sealt leida hulgaliselt erinevaid andmebaasiühendusi ning võimaluse kontrollida kümnete eri mõõtu bännerite sõnumeid ja sisu (sh. graafilised elemendid) reaalajas. Koefitsendid, võistlevad tiimid ja instapostitustele vastavad sõnumid käisid erinevatel bänneritel käsikäes vastava info muutmisega. Kui uus postitus ilmus kell üks öösel või kell kuus hommikul, siis muutusid bänneritel ka sõnumid. Alati muidugi lisaks ka “fallback” versioon, kui netiühendus andmebaasidega mingitel põhjustel peaks puuduma.
Online
Reklaam ei pea olema juba esimestest pilgust ettearvatav
Jalka EM kampaaniat planeerides tekkis küsimus, kas avapostitused enne kampaania laiviminekut peaks tegema anonüümselt, et rohkem põnevust üles kütta. Genka aga arvas, et kasutaks kohe algusest peale #olybet - las näevad kõik, et reklaam ei pea alati olema midagi igavat.
Mina, Zlatan #olybet #euro2016 #jalkaemA video posted by Genka (@paksbasilio) on Jun 21, 2016 at 11:21pm PDT
Let’s keep it that way!
Marti Laurimaa,loovagentuur VatsonPõhjalikuma ülevaatega kampaaniast saab tutvuda
www.vatson.ee
Seotud lood
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.
Enimloetud
2
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Hetkel kuum
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Tagasi Bestmarketing esilehele