Kommunikatsiooniettevõtete ühendus Creative Union andis kahele Kuressaare Ametikooli disainiõpilasele 500-eurose stipendiumi, millega kaasneb ka võimalus sooritada oma praktika mõnes Creative Unioni kuuluvas ettevõttes.
- Karin Laus stipendiumi saamist tähistava "rahakaardiga" pärast ametikooli 93. sünnpäeva aktust, kus stipendium välja kuulutati.
„Tahame väärtustada loovust läbi disainiõppe ühes parimas praktilist õpet pakkuvas koolis Eestis,“ rääkis
Creative Unioni juhatuse liige
Ants Lusti, kes on ka ametikooli nõunike kogu liige.
Stipendiumile said kandideerida ametikooli keskkoolijärgsete disainierialade (teabegraafik ja multimeedia kujundaja) õpilased, kes on esimese õppeaasta lõpetanud.
Teabegraafiku erialal sai stipendiumi teise kursuse õppija Karin Laus, kes peab stipendiumi puhul kõige väärtuslikumaks sellega kaasnevat praktikavõimalust. „Suurtesse ettevõtetesse ei ole niisama lihtne praktikale saada,“ rääkis ta. „See on hea praktiline kogemus, mida saab hiljem oma CV-sse ka kirja panna. Vaesele tudengile on raha muidugi ka abiks.“
- Anette Sannik on juba Creative Unionis stipendiumiga kaasnevale praktikale asunud.
Multimeedia kujundaja erialal pälvis stipendiumi kolmanda kursuse õppija Marie-Anette Sannik. Stipendiumile kandideerimiseks pidid õppijad septembris esitama motivatsioonikirja. Kuna Anette õpperühmal algas ettevõttepraktika oktoobris, on ta juba Creative Unionis praktikal.
Stipendiumi saajad kuulutati välja 4. novembril ametikooli 93. sünnipäeva aktusel Kuressaare Kultuurikeskuses.
Kokku õpib Kuressaare Ametikoolis disaini ja käsitöö õppekavarühma erialadel 170 noort ja täiskasvanut. Erialadeks on dekoraator-stilist, keraamika, multimeedia kujundaja, nahkkäsitöö, tekstiilkäsitöö ja teabegraafik.
Creative Union ühendab 13 kommunikatsioonivaldkonna agentuuri, mis tegelevad suhtekorralduse, disaini, multimeedialahenduste, reklaami- ja turunduskampaaniate loomisega.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.