17. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

6 traditsioonilist alternatiivi ettevõtte juubeli korraldamisele

Foto: Meeli Küttim, Äripäev
Enamik on ju nõus, et ettevõtte juubelit on mõistlik tähistada? Aga kuidas seda teha? Kas töötajate ja/või klientidega? Kuidas eristuda? Arvestame, et raha on 50-100 eurot ühe inimese kohta.

Järgnevalt vaatleb ja analüüsib Orangetime'i meeskond enamlevinud alternatiive.

1. Diplom/aukiri - see on tänuväärne kingitus tähtpäeva puhul. See on isklik, seda saab seinale riputada ja sõpradele näidata. Tänasel päeval pakuvad koopiakeskused erineva formaadi ja värviga pabereid, mida klaasi alla panna. Kindlasti tasub appi võtta kolleeg, kes valdab clip-arti, joonistab juubeli logo ning sellega kaasneva maailma. Hea kingituse üle on hea meel nii klientidel ja töötajatel.

2. Cherry voucher - Kellele ei meeldiks saada kingitusi! Ja tegelikult tahaks me ju ise ka oma kingitused välja valida. Kindlasti meenub ka aastaid hiljem tänutundega see partner, kelle saadetud voucheriga õnnestus enneolematult soodsalt omandada komplekt tolmuimeja tolmukotte äärelinna kaubanduskeskusest.

3. Anname raha - Kingitusest veelgi parem on puhas raha. Sajaeurone preemia paneb töötajal pikaks ajaks silmad särama ja tagab senisest veelgi aktiivsema panuse. Sularaha - see on emotsioon, tunded ja kauakestev lojaalsus. Ka kliendi näo teeb väike cashback rõõmsaks - kellel siis ikka raha vaja ei oleks?

4. Pudel veini - Vein oli kreeklastele jumalate jook ning kõige üle troonis veinijumal Dionysos. Sellisel viisil võrdsustame oma kliendid ja töötajad jumalatega. Ühtlasi pakume võimaluse lühikeseks hetkeks ennast argipäevastest muredes eemale mõelda.

5. Tellida juubelireklaam Äripäevas - juhtiva ärilehe kaudu jõuab meie sõnum kõigi ärijuhtideni. Lisaks senistele klientidele annab see ka kõigile teistele teada, et oleme juba kaua turul olnud ning seetõttu igati usaldusväärne partner.

6. Ignoreerimine - kindlasti annab kõige soodsama tulemuse töötajate ja klientide ignoreerimine. Sellega tasub alustada juba varakult. Tähtpäevad - need ei ole ju tegelikult olulised ja samavõrd vähetähtsad on ka need inimesed, kelle panuse abil on tähtpäevani üldse jõutud. Kui keegi kogemata tähtpäeva meenutab, siis on mõistlik teemat vahetada või äraoleval pilgul nimetada, et mis-see-väike-number-siis-nüüd-ka-ära-ei-ole….

Elulised alternatiivid, eks? Mis neis lugudes puudu jääb? Isiklik ja personaalne kontakt.

Alati jääb ka võimalus oma töötajate ja klientidega päriselt kokku saada ning juubelit vääriliselt tähistada. Kas poleks tore ettevõttele oluliste inimestega ühes aegruumis kohtuda ning rääkida? Näha nende emotsioone, kuulda nende lugusid ja rääkida omasid? Just selliste sündmuste loomisele Orangetime'i meeskond panustabki.

Inimese kõige võimsamaks mõjutajaks on isiklik kontakt ja Cherry voucheri jõuab saata ka igal teisel ajal.

Artikli autor: Hardi Kinnas | Orangetime Event | +372 5691 3091 | orangetime.ee 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700