57% klientidest on tegelikult ostuprotsessi läbinud juba enne ostujuhiga kõnelema asumist. Selle tingib asjaolu, et maailm ja klienditeekond on muutunud ning infot leitakse väga erinevatest kanalitest. Mis on parim tee kliendi huvide tundmiseks ja äri kasvatamiseks?
Väga mitmekülgseid võimalusi parima teeninduskogemuse kogemiseks pakub Microsoft Dynamics CRM Online – turunduse-, müügi-, kliendihalduse ning teeninduse juhtimiseks mõeldud süsteem, mis tagab ettevõttele pideva ülevaate firma turundus- ja müügitegevusest ning võimaldab efektiivselt kontrollida kogu müügiprotsessi esmakontaktist kuni tarnimise ja teenindusjärgse hea kontakti hoidmiseni klientidega.
Microsoft Dynamics CRM võimaldab hõlpsalt ja paindlikult planeerida ressursside haldust ning tõhustada müügi ja turunduse tööd, võimaldades ka masstegevusi ja nende analüüsi. Lihtne ja funktsionaalne tarkvara sisaldab mugavat kliendisuhtluse haldust, personaliseeritud ja rollipõhiseid .
Kliendihaldussüsteemiga töötamisel väheneb oluliselt kliendiga seotud informatsiooni leidmisele kuluv aeg.
Väärtust annab, et kliendiga seotud tegevuste info on samas süsteemis ja kõigile süsteemi kasutajatele samas sisus kättesaadav – nii on ettevõttele oluline kliendiinfo säilinud ka olukorras, kus keegi võtmeisikutest on puhkusele siirdunud või hoopis ettevõttest lahkumas. Süsteem annab võimaluse klientide grupeerimiseks, mis omakorda laseb tegeleda kliendiga personaalsemalt ja arvestada rohkem tema soovidega. Samuti pakub CRM ärisuhete haldust nii olemasolevate kui ka potentsiaalsete klientide, partnerite ja tarnijate osas.
Läbi vabalt kasutada oleva tööaja ning arvestades paljudele müügi- ja turundusinimestele omast liikuvat tööiseloomu tõusevad ka tulemused kuivõrd CRM Online on saadaval nii paljudele arvutikasutajatele tuttava Outlooki lahendusena, kasutatav üle veebi otse brauseriaknas või mobiilse seadme vahendusel.
Kas olete turu- ja kliendikäitumise muutusteks valmis?
„Uuringu järgi ütleb 9 ostujuhti 10st, et kliendid leiavad pakkuja ise üles, kui nad on valmis ostma,“ ütleb Columbus Eesti AS-i CRM meeskonna juht Maria Zukova, lisades, et Columbus hoolib oma klientidest ja usub, et personaalne lähenemine ja kliendi äri tundmine tagavad jätkusuutlikkuse. Iga klient on eriline, samuti on erilised tema vajadused. Nii osutab Columbus asjatundlikku konsultatsiooniteenust ja juurutab kliendihaldussüsteeme, mis vastavad nii kliendi äri vajadustele kui ka muutuvatele turutrendidele.
„Tihti soovitakse aga enne lõplikku otsust uut tarkvara kasutusele võtta seda proovida ja sobivuses ettevõttele ise veenduda. On olemas võimalus katsetada Microsoft Dynamics CRM Online võimalusi 30päevase perioodina demokeskkonnas,“ sõnab Zukova, kutsudes kõiki huvilisi osalema veebipõhisel demol „Microsoft Dynamics CRM Online – tõhus töövahend müügile ja turundusele!“, kust saab esmase ülevaate, millised võimalusi pakub Microsoft Dynamics CRM Online ja info, kuidas testimise võimalust kasutada. Tutvustus on tasuta, vaja oleks end vaid eelnevalt registreerida.
Columbus kutsub kõiki huvilisi osalema Microsoft CRM online tutvustaval tasuta veebidemol! Veebidemo toimub:
23. aprillil eesti keeles ja
29. aprillil vene keeles. Demo algab mõlemal päeval kell 10 ja kestab ca 1,5 tundi, võimalus on ka küsimusi esitada. Info ja registreerimine:
columbusglobal.com Käsitletavad teemad:
- Müügitegevuse automatiseerimine
- Klienditeeninduse automatiseerimine
- Turunduskampaaniad (planeerimine, läbiviimine, haldus)
- Töövood ja kinnitused
- Aruanded ja rollipõhine töölaual
- Intergeerimine veebiteenuste kaudu
- Mobiilne juurdepääs
- Võimalus teha ise kohandusi vastavalt ettevõtte vajadustele
Ettevõttest
Columbus Eesti AS on ärikonsultatsioonile keskendunud, Microsoft Dynamics majandus- ja kliendihaldustarkvara juurutus- ja hoolduspartner Eestis. Ettevõte on aidanud teoks teha ligi 150 Eesti tippfirma edule kaasa aidanud lahenduse, mitmed lahendused katavad ka kogu Baltikumi ja Soome. Columbus on kasvanud Eesti ja Baltikumi turuliidriks, andes tööd Eestis ligi 60-le ja Baltikumis ligi 150-le inimesele.
Võta meiega julgelt ühendust!
Maia Sokk
TurundusjuhtColumbus EestiTel: +372 5206 525E-post:
[email protected]Artikli avaldamist toetas: Columbus Eesti
Autor: Äripäeva reklaamiosakond, Silja Oja
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.
Enimloetud
5
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Hetkel kuum
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Tagasi Bestmarketing esilehele