"Tegu pole lihtsalt neoontoonides trükkimisega, vaid võimalusega peita särav neoon reklaami sisse nii, et valges tundub pilt nagu pilt ikka, kuid hämaras või pimedas UV-valguses hakkavad neoonvärvides kohad helendama ja loovad uskumatu efekti," rääkis Best Marketingile Reklaamtoode OÜ partner ja arendusjuht Eero Nigulas. Loe lähemalt!
Best Marketingi küsimustele vastab
Reklaamtoode OÜ partner ja arendusjuht
Eero Nigulas.
Rääkige paari sõnaga Reklaamtoode OÜ-st. Toodate oma klientidele laias valikus reklaamtoodete erilahendusi, samas aga teatakse teist üsna vähe.
Tänaseks on meie teenuste ja toodete valik tõesti tublisti kasvanud. Ettevõte sündis kahest mikroettevõtjast, kes oma jõud kokku panid. Meid mõlemat motiveerivad uued ja huvitavad asjad, seetõttu on Reklaamtoode pidevas arengus. Aastatega oleme kogunud enda ümber sarnaselt mõtlevaid inimesi ning tänaseks on meie hingekirjas 10 oskustega meeskonnaliiget, kes on valmis alati katsetama ja looma. Meeskond on saanud klientidega koostööd tehes väga palju suurepäraseid kogemusi ja uusi teadmisi, mida mujalt kui läbi praktika ammutada ei annakski.
Meie põhimõte on hoida oma tootmine värskena, uuendades pidevalt ettevõtte tehnilisi võimalusi ja teadmisi. Müügiinimesi meie firmas ei ole – info liigub soovituste põhjal. Meie tegemistest võib aimu saada ka kodulehelt. Nüüd, kui oleme piisavalt kogemusi omandanud ja tugevaks saanud, plaanime hakata end ka laiemalt tutvustama.
Mis on see toode või teenus, mida pakute?
See nimekiri on pikk! Viis aastat tagasi alustasime rinnamärkide, siltide, kleebiste ja presstrüki tootmisega ning teemantgraveerimisteenusega. Hetkel oleme Eesti mõistes suurimad rinnamärgitootjad ja samas müüme märgipresse ning toorikuid isetegijatele.
Pakume klientidele laserlõikust, lasergraveerimist, plastiku painutamist, laiformaat digitrükki, valge värviga ja ka neoonvärvidega laiformaadis trükki. Lisaks ehitame lainepapist ja kergplaatidest müügistende, kleebime autosid ja müügipindasid, pakume kujundusabi, lamineerime, teeme pakenditele protosid, reklaamkujusid, erinevat sorti reklaammagneteid, PVC-bannereid, plakateid jne.
Pisematest ja põnevamatest toodetest võiks ära märkida kõrvarõngaste figuurid, mida oleme tootnud kahepoolse trükiga läbipaistvast pleksist, vineerist, spoonist ning värvilistest sulamitest. Hetkel ühe poolelioleva projekti raames toodame haiglatele uut tüüpi ruumilisi majajuhiseid ja uksesilte – lõpptulemusena väga originaalne ja ilus lahendus koostöös Spirit Trükiagentuuriga.
Mulle endale on viimasel ajal hingelähedased erikujuliste seina-ja lauakellade projektid. Põhimõtteliselt pakume nii standard- kui ka erilahendusi, kus kliendi ideest saab meie kaasabil lõpptulemus koos materjalide valiku, tehniliste lahenduste ja teostusega.
Hiljuti tõite turule uue arenduse – neoontoonides trüki - mis see on ning mida klientidele annab?
Jah, meie kõige viimaseks arenduseks on neoonvärvidega laiformaadis trükk, mida pakume ainsana Eestis. Näeme neoontrükil väga suurt potentsiaali, sest see loob reklaamimaailmas täiesti uued võimalused! Tegu pole lihtsalt neoontoonides trükkimisega, vaid võimalusega peita särav ja silmapaistev neoon reklaami sisse nii, et valges tundub pilt nagu pilt ikka, kuid hämaras või pimedas UV-valguses hakkavad neoonvärvides kohad helendama ja loovad uskumatu efekti. Trükkimine on võimalik nii paberile, PVC-kangale, kleebisele kui ka riietele pressimiseks ning sellised peidetud helendusega reklaamid sobivad suurepäraselt reklaamideks tänavatele, poeakendele, klubidesse või miks mitte kinno.
Kuidas on reklaamtoodete turg ajas muutunud?
Alustasin reklaamkinkide turul aastal 1998. See maailm tundus nii põnev, kirju ja võimalusterohke. Ühel hetkel tundsin, et pelgalt reklaamkinkide müümine on minu jaoks ammendunud. Ma ei leidnud enam kataloogidest asju, mis oleksid piisavalt põnevad ning meelitama hakkas arenduse ja tootmise pool. Samm-sammult jõudsin eksklusiivsete reklaamkinkide eriprojektideni, mida viisime läbi koos disainerite, tislerite, seppadega ning teiste oskustöölistega. Ja klientidele meeldis see! Siis mõistsin, et laitmatu tulemuse saamiseks peab ise tootma hakkama. Nüüd saan olla arendamise ja tootmise sees, olen vastutaja.
Kes on teie kliendid?
Täna on meie klientideks põhiliselt reklaamiagentuurid ja disainerid, kellega koos ideid lõpptarbija jaoks realiseeritakse. Aga teeme koostööd ka lõpptarbijast ettevõtete / organisatsioonidega ning isegi eraisikutega, kes vahel ikka satuvad meie uksest sisse astuma. Vahel juhtub, et konkurendid saadavad oma kliendid meie juurde, et ehk Reklaamtoode saab sellise erilahendusega aidata – see on väga meeldiv. Näitab, et meid omas valdkonnas ikka teatakse ja tuntakse. Muidugi on tootearendus ajamahukam töö kui niisama projekti sisestamine ja nupule vajutamine. Aga arendus ja koostöö on põnevad!
Kas olete täiesti Eesti-sisene ettevõte või ekspordite ka oma lahendusi?
Mulle on alati meeldinud väike Eesti turg, kuigi paljud nurisevad, et siia on keeruline mahtu toota. Kohandasime end turu järgi ning oleme aastatega teinud sellisel määral tootearendust, et tunneme end alles nüüd olevat valmis ka eksporti pakkuma. Ilmselt hakkame lähiajal otsima tragisid projektijuhte, kes aitaksid meie töid nii Eestis kui ka laiale maailmale tutvustada.
Autor: Gerli Ramler, Silja Oja
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.