Autor: Priit Kallas • 17. veebruar 2023

Meiliturunduse jõud: kuidas tõsta oma brändi tuntust ja käivet

Infopanga turundusjuht Marko Kaldma, saatejuht Priit Kallas, Infopanga ärisuunajuht Elis Suik ja Eesti Pakendiringluse juhatuse liige Alder Harkmann.
Foto: Äripäev
Kuidas teha edukat meiliturundust ja koostada baase, mis toovad ka tulemust? Selle teema telgitagused avab saates „Digiturunduse praktikum“ Infopanga turundusjuht Marko Kaldma, ärisuunajuht Elis Suik ja Eesti Pakendiringluse juhatuse liige Alder Harkmann tutvustab enda edulugu meiliturunduses.

„Iga meil, mis kliendile saadetakse peab teda kõnetama. Samuti ei tasu meili saata vaid üks kord, vaid tuleb olla järjepidev,“ ütles Infopanga turundusjuht Marko Kaldma.

Saates tuleb juttu meiliturunduse trendidest, baaside koostamisest, GDPR piirangutest. Saates räägitakse täpselt lahti, mis kampaania Eesti Pakendiringlus tegi ning mis olid kampaania tulemused.

Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700