"Eetris on turundusuudised" saade keskendub seekord tööandja brändingule ja värbamisturundusele. Sellel teemal arutlevad saates digitaalse värbamisagentuuri Level Up turundusjuht Kristian Eding ja LHV personalijuht Liisa Põldma.

- Keit Ausner, Liisa Põldma ja Kristian Eding. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu sellest, kui suur töö on tööandja brändingu ülesehitamine ning kes sellega peaks ettevõttes tegelema. Kuidas ettevõte saab kvaliteetseid kandidaate ning kuidas töökuulutus muuta atraktiivseks. Mis asi on värbamise mängustamine?
Saadet juhib Keit Ausner. Saadet toetab
turundusagentuur Must Uba.
Kuula saadet siit:
Tööandja brändingust värbamisturunduseni
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.