Autor: Gregor Alaküla • 11. juuni 2021

Need on parimate turundajate õppetunnid

Aasta turundusteo nominendid ja võitjad Passwordi konverentsil.
Foto: Raul Mee
Aasta turundusteo nominendid esitlesid oma töid 3. juunil turunduskonverentsi Passwordi laval. Äripäeva raadio toimetaja Gregor Alaküla intervjueeris nominente, et küsida neilt, mida nad kampaaniatest õppisid. Lisaks said turundajad rääkida Eesti parimate turunduskampaaniate taustast ja valmimisprotsessidest.

Saates "Äripäeva fookuses" kuuleb avaliku sektori turundusteo auhinna võitnud TalTechi kampaania tausta ning usutlusi erasektori nominentide Tele2, Soraineni, Maxima, SEB ja Maks & Mooritsa kampaaniate teemadel. Lisaks kuuleb ka žürii esimehe kommentaari selle kohta, mida võitja, Maks & Mooritsa puhul eriliselt hinnati.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700