• 11.06.21, 16:00

Need on parimate turundajate õppetunnid

Aasta turundusteo nominendid esitlesid oma töid 3. juunil turunduskonverentsi Passwordi laval. Äripäeva raadio toimetaja Gregor Alaküla intervjueeris nominente, et küsida neilt, mida nad kampaaniatest õppisid. Lisaks said turundajad rääkida Eesti parimate turunduskampaaniate taustast ja valmimisprotsessidest.
Aasta turundusteo nominendid ja võitjad Passwordi konverentsil.
  • Aasta turundusteo nominendid ja võitjad Passwordi konverentsil.
  • Foto: Raul Mee
Saates "Äripäeva fookuses" kuuleb avaliku sektori turundusteo auhinna võitnud TalTechi kampaania tausta ning usutlusi erasektori nominentide Tele2, Soraineni, Maxima, SEB ja Maks & Mooritsa kampaaniate teemadel. Lisaks kuuleb ka žürii esimehe kommentaari selle kohta, mida võitja, Maks & Mooritsa puhul eriliselt hinnati.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele