Autor: Sigrid Kõiv • 11. november 2020

Tippturundajad: digiturundus eeldab ka mõtteviisi muutust

Turundus- ja reklaamimaailm digitaliseerub, ent mida see sisuliselt tähendab ja milliseid nõudmisi esitab see klientidele?
Temaatilises kostüümis turundustiim
Foto: Raul Mee

Stuudios olid Turundajate TOPis agentuuritulu edetabelis teisele kohale tulnud Nobel Digital OÜ juht Kristiina Tukk ning reklaamiagentuuride edetabelis teist ja kolmandat kohta jagav Adell Taevas OÜ juht Rein Iida. Saadet juhtis Sigrid Kõiv.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700