Digiturundusagentuuridel on kiired ajad, digitaalse meedia osakaal pole kunagi olnud nii suur ja digiturunduse tase nii hea nagu praegu, rääkis Turunduse TOPis agentuuritulu edetabelis esikoha saanud Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar.

- Erki Heinsaar
- Foto: Raul Mee
Heinsaare hinnangul läheb digiturundusagentuuridel praegu hästi. „Koroonapuhang näitas ettevõtetele digitaalse arengu vajalikkust ning hetkel investeerivad kõik oma digikanalite arengusse ja agentuuridel on siin strateegia ning nõustamise osas suur roll,“ selgitas ta, lisades, et neilgi on praegu rekordarv spetsialiste ja kliente.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.