Reklaamiagentuuride TOPi võitja: loovidee ei sünni kella ja käsu peale
Kodukontoris töötamisel on oma võlu, ent tõeliselt head ideed kipuvad loovagentuuris tekkima ikkagi kohvinurgas või lõunapausil, rääkis reklaamiagentuuride TOPis esikoha saanud Havas Creative'i (Idea AD AS) juht Mailis Timmi.
Idea AD AS alla kuulub kaks brändi: Havas Creative ning alates 2020. aastast ka Havas Communication, selgitas Mailis Timmi. Foto: Aivo Kallas
Värskes Turunduse TOPis sai reklaamiagentuuride edetabelis esikoha aktsiaselts Idea AD, mille alla kuulub kaks brändi: Havas Creative ning alates 2020. aastast ka Havas Communication, selgitas agentuuri juht Mailis Timmi.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.