• 30.10.20, 17:22

Turunduse TOP 2020

Eile ilmunud Äripäeva Turunduse TOPis selgusid Eesti edukaimad agentuurid. Käesolevasse artiklisse koondasime kokku intervjuud Turunduse TOPi parimatega. Iga intervjuu lõpust leiate vastava valdkonna edetabeli täispikkuses.
Eelmise aasta majandusnäitajate põhjal olid kõige edukamad agentuuritulu teenijad Mediabrands Digital OÜ, Nobel Digital OÜ ja Initiative OÜ. Turunduse TOPi võitja: Eesti digiturunduse tase on läbi aegade parim
Edukaim reklaamiagentuur oli Idea AD AS (Havas Creative), teist ja kolmandat kohta jagasid Adell Taevas OÜ ja Optimist Creative OÜ. Reklaamiagentuuride TOPi võitja: loovidee ei sünni kella ja käsu peale
Meediaagentuuride edetabelis jagasid esikohta Reflekt Group OÜ ja Itech Media Solutions OÜ, neile järgnes Initiative OÜ. Meediaagentuuride TOPi võitja: mitte ainult meediaagentuur
Digiturundajate edetabelis oli esikohal Smart City OÜ, teisel kohal Affiliate Marketing OÜ ning kolmandat ja neljandat kohta jagasid Mediabrands Digital OÜ ja Web Expert OÜ. E-turunduse TOP: keskendume rahvusvahelistele finantskampaaniatele
Edukaim kommunikatsioonibüroo oli Callisto Group OÜ, teisel kohal oli Optimist Public OÜ ning kolmandal Meta Advisory Group OÜ. Suhtekorralduse TOPi võitja: töötame nii, et meid ei oleks näha
Edukate üritusturundajate esikolmikusse kuulusid Frank Events OÜ Network Twentyone OÜ ja Event Factory OÜ. Üritusturunduse TOPi võitja: peamiseks märksõnaks on kohanemine
Edukate reklaamikäibe teenijate edetabeli esikolmiku moodustasid TV3, Delfi.ee (koos paberlehtedega) ja Äripäev (kõik reklaamikäibed kokku). Reklaamikäibe TOPi võitja: suurendasime reklaamitulu kõikides meedialiikides
Turunduse TOP sisaldab:
agentuuritulu TOP,
reklaamiagentuuride TOP,
meediaagentuuride TOP,
digiturundusagentuuride TOP,
suhtekorraldusagentuuride TOP,
üritusturundusagentuuride TOP,
reklaamimüügi TOP.
TOPi ettevõtte sertifikaat
Kui ka teie ettevõte on TOPi pääsenute seas, saate vastava sertifikaadi soetada siit.
TOPi andmeid saab osta
Äripäeva TOPid on koostatud Äripäeva Infopanga andmete põhjal. Turunduse TOPi näevad Best Marketingi digitellijad ja Äripäeva tellijad, aga seda saab osta ka eraldi andmefailina, kirjutades e-postile [email protected].
Turunduse TOPi koostamise metoodika
Ettevõtted seati pingeritta kuue näitaja põhjal: 2019. aasta müügitulu, 2019. aasta müügitulu kasv võrreldes 2018. aastaga, 2019. aasta ärikasum, 2019. aasta ärikasumi kasv võrreldes 2018. aastaga, 2019. aasta rentaablus ja varade tootlikkus. Iga näitaja põhjal reastati ettevõtted edetabelitesse, iga koht järjestuses andis kohale vastava arvu punkte. Kuue tabeli punktid liideti. Võitis vähim punkte kogunu ehk mida rohkem esikohti, seda kõrgemale kohale jõudis ettevõte koondtabelis.
Valdkonna TOPi pääsemiseks pidi ettevõtte vastava valdkonna tegevuse osakaal käibest olema vähemalt 51%. Samuti pidi ettevõtte olema tegutsenud kahel järjestikusel täismajandusaastal. Äripäev võttis äriregistrist eelmise aasta majandustulemuste põhjal valdkonna käibelt suurimate ettevõtete andmed. Edetabelis osalesid ettevõtted, kelle majandustulemused olid olemas äriregistris andmete kogumise hetkel.
Kui ettevõtet TOPis pole, siis ei olnud ettevõttel aktiivset majandustegevust kahel täielikul majandusaastal (2018–2019), ettevõtte viimase aasta või kahe viimase aasta keskmine omakapital oli negatiivne, ettevõte oli TOPi koostamise hetkel kustutatud, likvideerimisel või pankrotis, ettevõttel on suured maksuvõlad või polnud tema majandusaasta aruannet edetabeli koostamise ajal äriregistris. Emaettevõtte andmete konsolideerides tütarfirmad samas edetabelis osaleda ei saa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele