Reklaamikäibe edetabelis esikoha saanud TV3 Grupi tegevjuht Signe Suur pidas 2019. aastat tervikuna väga edukaks. „Äritulemustega võib rahule jääda. Suurendasime reklaamitulu kõikide meedialiikide lõikes,“ sõnas Suur.
Reklaamitulust rääkides ütles Suur, et kasvanud on online-meedia osakaal, aga ka raadio- ja telereklaamide käibed. „TV3 Grupi telekanalite rahaline osakaal oli 2019. aastal pea 55% kommertsturust,“ tõi ta välja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.