Autor: Marianne Liibert • 18. november 2019

Kas turundus on saatanast?

Just sellise küsimuse püstitab ligi paarkümmend aastat turundusmaailmas suuri tegusid teinud Seth Godin värskes raamatus "See on turundus".
Kuidas turundada nii, et silma paista?
Foto: Unsplash

Ja seda igati õigustatult. Paneb ju osav turundus meid ikka ja jälle ostma midagi, millest me muidu tuimalt mööda vaataksime.

Millised on turunduse väljakutsed ja perspektiivid ning kas turundus on saatanast, arutavad raadiosaates "Juhtimislabor" Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ja Tallink Grupi digianalüütika äriarenduse juht Andrus Kiisküla. Saadet juhib Bestmarketing.ee toimetaja Marianne Liibert.

"Juhtimislaborit" saab järelkuulata siit.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700