• 18.11.19, 13:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas turundus on saatanast?

Just sellise küsimuse püstitab ligi paarkümmend aastat turundusmaailmas suuri tegusid teinud Seth Godin värskes raamatus "See on turundus".
Kuidas turundada nii, et silma paista?
  • Kuidas turundada nii, et silma paista? Foto: Unsplash
Ja seda igati õigustatult. Paneb ju osav turundus meid ikka ja jälle ostma midagi, millest me muidu tuimalt mööda vaataksime.
Millised on turunduse väljakutsed ja perspektiivid ning kas turundus on saatanast, arutavad raadiosaates "Juhtimislabor" Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ja Tallink Grupi digianalüütika äriarenduse juht Andrus Kiisküla. Saadet juhib Bestmarketing.ee toimetaja Marianne Liibert.
"Juhtimislaborit" saab järelkuulata siit.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele