Autor: Marianne Liibert • 1. november 2019

Meiliturundus on esimene samm turunduse automatiseerimisel

Best Interneti konverentsi esinejad Alar Pink ja Priit Kallas rääkisid raadiosaates "Digiturunduse praktikum" turunduse automatiseerimisest ja e-maili turundusest.
Mosaici juht ja Tallinna Ülikooli turundusautomaatika õppejõud Alar Pink ning DreamGrow juht ja asutaja Priit Kallas

12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Interneti konverents keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud. Alar Pink annab konverentsil ülevaate, milline on sobivaim turundusautomaatika tööriist nii suurtele, keskmistele kui väikestele ettevõtetele. Priit Kallas räägib aga digiturunduse analüütikast ehk mida tasub mõõta ning mida mitte.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700