Autor: Heili Klandorf-Järvsoo • 28. aprill 2023

Disainmõtlemise entusiast: disain ei tähenda ammu enam vaid esteetilist pakendit

Heili Klandorf-Järvsoo.
Foto: Raul Mee
Pessimistlik mõtteviis tuleks vahetada optimistlikuma vastu: kui on vaja kärpida, siis teha seda positiivsel, edasiviival moel, kirjutab turunduse ja kommunikatsiooni ekspert, teenusdisaini ja juhtimise magistrant Heili Klandorf-Järvsoo.

Peeter Koppel küsis hiljuti Äripäevale antud intervjuus, millal on pessimistidest õieti kasu olnud. Tõesti, millal on pessimist teinud muud kui takistanud optimistil edasi pürgida, tõestada, et töötavad lahendused on olemas? Verivärske valitsus, kas oled optimist või pessimist? Kui optimist, siis on meil nii mõndagi ühist, kuid sõnadest üksi on vähe.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700