Oru hotell on tänaseks saanud täiesti uue näo ja teo, kandes seejuures ka uut nime Oru Hub Hotel. Kuidas see kõik teoks sai, milline oli tööprotsess ja kuidas tulemusega rahule jäädi, räägivad asjaosalised ehk Velveti brändingu tiimi juht Kadri Ann Mikiver ja Kristel Mäenurm Oru Hub Hotelist.
Kadri Ann Mikiveri sõnul sai Oru hotell aru, et muutuvas maailmas vana kontseptsiooniga enam edasi minna ei saa ja mõisteti üht väga olulist põhimõtet - muutusi tuleb planeerida ja ellu viia sel hetkel kui teenus veel toimib, sest kui olukord on juba kriitiline, võib muutusteks olla liiga hilja. "Koostöö Oru hotelliga oli ideaalilähedane - klient usaldas meid ja oli samas väga nõudlik," sõnas Mikiver ja lisas, et absoluutselt iga detail käis Velveti laualt läbi kuni selleni, et isegi pastakad on nende valitud ja visiitkaardid nende trükitud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.