Autor: Andrus Purde • 31. jaanuar 2023

Andrus Purde: 2023. aasta tuleb turunduses teistsugune

Outfunneli juhi Andrus Purde sõnul on tasulised reklaamid muutunud kallimaks ja sealt korralikku tootlust saada on üha keerulisem.
Foto: Raul Mee
Sel ajal, kui konkurendid ajavad taga mingit järgmist meemi või mini-trendi, on sageli parim võtta pikem vaade, kirjutab turundus- ja müüdiidu Outfunnel tegevjuht ja kaasasutaja Andrus Purde, jagades siiski nippe, kust oma kasvuturunduse võimalused 2023. aastal kõige hõlpsamalt leida.

Tavaliselt oleme meid mõjutavatest turundustrendidest juba varem kuulnud, need lihtsalt on hoogu kogunud ja küpsemaks saanud. Ma kahtlustan, et 2023. aasta tuleb teistsugune. On üks tohutu megatrend, mis pole küll uus, aga mis tabab turundajaid sama rängalt nagu nostalgia tabab inimest, kes on äsja välja arvutanud, kui palju tema lemmikõlu maksaks Eesti kroonides.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700