• 20.01.21, 10:57

Kuidas kujundas möödunud aasta otseposti kui reklaamkanalit?

Eesti Posti reklaamlahenduste osakonna juht Liisa Järsk võtab kokku kolm peamist mõtet, kuidas 2020. aasta otseposti kui reklaamkanalit ja teenust kujundas.
Kuidas kujundas möödunud aasta otseposti kui reklaamkanalit?
  • Foto: Andres Haabu
Milline oli 2020?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele