• 20.01.21, 10:57

Kuidas kujundas möödunud aasta otseposti kui reklaamkanalit?

Eesti Posti reklaamlahenduste osakonna juht Liisa Järsk võtab kokku kolm peamist mõtet, kuidas 2020. aasta otseposti kui reklaamkanalit ja teenust kujundas.
Kuidas kujundas möödunud aasta otseposti kui reklaamkanalit?
  • Foto: Andres Haabu
Milline oli 2020?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele