• 24.09.25, 12:22

Kuidas Disney jälle kommunikatsiooniga mööda pani ja miljardeid kaotas

Disney otsust kõrvaldada Jimmy Kimmel ametist pärast tema kommentaare Charlie Kirki surma kohta on nähtud kui praeguse USA poliitilise kliima tulemust. Tegelikult on see vaid üks näide ettevõtte küsitavate otsuste reast viimase viie aasta jooksul.
Kuidas Disney jälle kommunikatsiooniga mööda pani ja miljardeid kaotas
  • Foto: Pixabay
Möödunud nädalal peatas Disney’le kuuluv ABC telekanal „tähtajatult“ koomiku kaua kestnud jutusaate „Jimmy Kimmel Live!“ pärast tema kommentaare konservatiivse aktivisti Charlie Kirki surmaga lõppenud tulistamise kohta. Kimmel viitas oma 15. septembri avamonoloogis, et Kirki väidetav tapja Tyler Robinson kuulus „MAGA jõuku“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele