• 23.09.25, 06:30

Tõde vajab kaitset: meediamajade ülemaailmne kampaania hoiatab ohtude eest

Pühapäeval, 28. septembril tähistavad meediaorganisatsioonid enam kui sajas riigis ülemaailmset uudistepäeva (World News Day), mille eesmärk on rõhutada faktipõhise, vastutustundliku ja eetilise ajakirjanduse olulisust kogu ühiskonnale.
Tõde vajab kaitset: meediamajade ülemaailmne kampaania hoiatab ohtude eest
23.–28. septembrini kestev ühiskampaania, mille keskmes on sõnum „Vali faktid. Vali tõde. Vali ajakirjandus.“, tuletab meelde, et info- ja ajakirjandusvabadus on habras ning seda peab hoidma üheskoos.

Seotud lood

Arvamused
  • 17.09.25, 14:08
Julia Piilmann: Charlie Kirki lugu kui õppekoht Eesti kommunikatsioonile
Eestisse jõuavad paljud ühiskondlikud protsessid viitega ja hetkel on see meie suur eelis. Saame õppida USA näitest, kuidas pidurdada ühiskonna lõhestumist, mida näeme sealse vastuolulise parempoolsete väärtuste eestkõneleja ja debateerija Charlie Kirki tapmise järel, kirjutab Julia Piilmann arvamuskonkursile Tark Turundus saadetud artiklis.
Uudised
  • 12.09.25, 06:30
Eesti tarbijate meeleolud: jaekaubandus särab, riik ja meedia kaotavad usaldust
Eesti elanikud peavad kõige usaldusväärsemateks sektoriteks igapäevase tarbimise ja teenustega seotud ettevõtteid, näitab rahvusvahelise konsultatsioonifirma EY korraldatud tarbijauuring.
Uudised
  • 01.07.25, 09:24
Tsahkna: Eesti teab, mida tähendab vaba meedia puudumine
Lõppes Eesti Meediavabaduse Koalitsiooni kaaseesistumine
30. juunil lõppes Eesti kaaseesistumine Meediavabaduse Koalitsioonis – roll, mida Eesti täitis alates 2023. aasta juulist. Alates homsest võtab koalitsiooni kaaseesistuja rolli Saksamaa kõrval üle Soome.
Uudised
  • 25.06.25, 14:41
Turundus- ja meediavaldkonna otsustajate TOP 22 | MM Grupp hoiab suurimat mõjuvõimu
Tänavuse Äripäeva Otsustajate TOPis on turunduse, meedia ja meelelahutuse sektoriga seotud inimesi kokku 22. Margus Linnamäe on oma mõjuvõimu säilitanud, esimese 10 mõjuka turundus- ja meediavaldkonna tegija hulgast leiab kaks naist.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele