Askly: tasuta juturobot võib e-poele kalliks maksma minna
21. sajandi tarbija ootab kiiret ja selget kliendituge otse ostukeskkonnas. Paljud Eesti e-poed loodavad tasuta vestlusakende ja ingliskeelsete juturobotite peale, kuid need kipuvad kliente hoopis eemale peletama.
Kui paljud alles arutavad, kas ja kuidas AI turunduses rakendust võiks leida, siis usaldas Gym! Eesti oma brändi ja sisekujunduse täielikult Jaanus Tamme loodud AI maailma kätesse. Kuidas see kõik juhtus?
Ükskõik kui nutikas tehisintellekt võib tunduda, ei saa ta sinu eest kanda vastutust, ütleb Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse äriliini juht Erje Mettas.
Vaatluse alla võeti ja reastati edetabelisse, millise eriala inimesed Eestis kasutavad täna oma töös enim tehisintellekti. Töö-uuringu viisid läbi CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuur, kus osales 5432 inimest üle Eesti.
Läti reklaamiagentuuri WRONG juht Artis Krilovs fännab AI’d, aga hetkel valmistab see talle pettumuse, kuna suurte brändide AI abil loodud tänavabännerid näevad tema arvates välja nagu iga väikese tegija kiirtöö.