• 05.09.25, 07:53

Askly: tasuta juturobot võib e-poele kalliks maksma minna

21. sajandi tarbija ootab kiiret ja selget kliendituge otse ostukeskkonnas. Paljud Eesti e-poed loodavad tasuta vestlusakende ja ingliskeelsete juturobotite peale, kuid need kipuvad kliente hoopis eemale peletama.
Askly kliendisuhtluse spetsialist ja E-Kaubanduse Liidu juhatuse liige Sandra Roosna
  • Askly kliendisuhtluse spetsialist ja E-Kaubanduse Liidu juhatuse liige Sandra Roosna
  • Foto: Erakogu

Seotud lood

Uudised
  • 27.08.25, 09:30
Gym! sai AI abil uue brändikeele
Kui paljud alles arutavad, kas ja kuidas AI turunduses rakendust võiks leida, siis usaldas Gym! Eesti oma brändi ja sisekujunduse täielikult Jaanus Tamme loodud AI maailma kätesse. Kuidas see kõik juhtus?
Uudised
  • 28.08.25, 08:47
Microsofti AI-juht hoiatab: tehisaru loob ohtliku illusiooni teadvuse olemasolust
AI tuleb luua inimeste jaoks, mitte inimesena, leiab Microsoft AI juht Mustafa Suleyman.
Uudised
  • 19.08.25, 09:09
Pank hoiatab: liigne kiirustamine AI-ga võib ettevõttele kalliks maksma minna
Ükskõik kui nutikas tehisintellekt võib tunduda, ei saa ta sinu eest kanda vastutust, ütleb Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse äriliini juht Erje Mettas.
TOP
  • 06.08.25, 12:53
TOP 17 | Turundusjuhid kasutavad tööks teistest enim tehisintellekti
Vaatluse alla võeti ja reastati edetabelisse, millise eriala inimesed Eestis kasutavad täna oma töös enim tehisintellekti. Töö-uuringu viisid läbi CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuur, kus osales 5432 inimest üle Eesti.
Uudised
  • 04.08.25, 10:05
Läti reklaamiagentuuri juht: oleme tehisintellektiga „euroremondi“ faasis
Läti reklaamiagentuuri WRONG juht Artis Krilovs fännab AI’d, aga hetkel valmistab see talle pettumuse, kuna suurte brändide AI abil loodud tänavabännerid näevad tema arvates välja nagu iga väikese tegija kiirtöö.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele