Lugude jutustamine aitab ehitada emotsionaalseid sildu ja emotsioonidel on inimeste otsustes tihti tähtsam roll kui faktidel ning numbritel, on
LHV kommunikatsioonijuht
Paul Pihlak veendunud.
Alates 7. juulist juhib
Omnicom Media Grupi meedia- ja turunduskommunikatsiooni agentuuri PHD Estonia
Dane Tall, kes on kogenud turundusjuht ning kelle eesmärk on viia agentuur uude kasvuetappi.
Tervisekassa viimaste aastate reklaami- ja turundusteenuste hankelepingute kogumaht ulatub 4,7 miljoni euroni. „Siin ei ole tegemist pelgalt reklaamiga, vaid osaga laiemast tervisedenduse süsteemist, mille mõju loodame näha ka tervishoiukulude vähendamisel,“ ütleb tervisekassa avalike suhete juht Dan Lõhmus.
Meie brändilubadus
„If helps a lot“ tähendab, et aitamine ei seisne ainult kahju hüvitamises – meie ülesanne on võimalikult selgelt seletada, mida klient ostab ja milliseid riske tal on vaja katta, ütleb
If Kindlustuse Baltikumi turunduse ja kommunikatsiooni juht Liene Meklere-Kutsare.
Disney otsust kõrvaldada Jimmy Kimmel ametist pärast tema kommentaare Charlie Kirki surma kohta on nähtud kui praeguse USA poliitilise kliima tulemust. Tegelikult on see vaid üks näide ettevõtte küsitavate otsuste reast viimase viie aasta jooksul.
Eestis on juba ligi veerand elanikkonnast üle 60 aasta vana. Nad on aktiivsed tarbijad, kelle puhul stereotüüp „pensionärist“ enam ammu ei tööta.