• 02.10.25, 15:51

TOP 10 | Millised olid kolmanda kvartali loetuimad lood?

Järjestasime artiklid, mis meie lugejatele 2025. aasta kolmandas kvartalis kõige rohkem korda läksid. Lugemiseks kliki artikli peale.
LHV Panga kommunikatsioonijuht Paul Pihlak
  • LHV Panga kommunikatsioonijuht Paul Pihlak
  • Foto: Anu Hammer
1. LHV uus kommunikatsioonijuht: lugude jutustamine on tänases infomüras strateegiline relv
Lugude jutustamine aitab ehitada emotsionaalseid sildu ja emotsioonidel on inimeste otsustes tihti tähtsam roll kui faktidel ning numbritel, on LHV kommunikatsioonijuht Paul Pihlak veendunud.
2. Kui brändid libastuvad: turundusmaailma kuumimad hetked 2025 suvest

Artikkel jätkub pärast reklaami

Selle suve suurimad turunduslood kõiguvad geniaalsuse ja fiasko piiril. Turundus- ja kommunikatsiooniekspert Taivi Koitla pani kokku viis juhtumit, mis määratlesid brändide saatuse ja maine.
3. TOP 10 | Eesti turundussektori Rikaste TOPi liikmete vara kahanes miljonite võrra
Äripäeva Rikaste TOPi 500 liikme seas oli 10 meedia-, reklaami- ja turundustarkvara sektori ettevõtjat.
4. Gym! sai AI abil uue brändikeele
Kui paljud alles arutavad, kas ja kuidas AI turunduses rakendust võiks leida, siis usaldas Gym! Eesti oma brändi ja sisekujunduse täielikult Jaanus Tamme loodud AI maailma kätesse. Kuidas see kõik juhtus?
5. Atria Eesti uus turundusjuht: tasakaal vana hoidmise ja uue loomise vahel ongi kõige inspireerivam
Juuli keskel Atria Eesti turundusjuhi ametisse astunud Marie Ojamaa asus uude ametisse selge visiooni ja suure soovi toel aidata kaasa Eesti hinnatuima lihabrändi arengule.
6. Dane Tall: turundusjuhist agentuuri juhiks, kelle eesmärk on olla kliendi strateegiline partner

Hetkel kuum

Artikkel jätkub pärast reklaami

Alates 7. juulist juhib Omnicom Media Grupi meedia- ja turunduskommunikatsiooni agentuuri PHD Estonia Dane Tall, kes on kogenud turundusjuht ning kelle eesmärk on viia agentuur uude kasvuetappi.
7. SUUR LUGU | Tervisekassa miljonid tervisekampaaniatele: ennetus või priiskamine?
Tervisekassa viimaste aastate reklaami- ja turundusteenuste hankelepingute kogumaht ulatub 4,7 miljoni euroni. „Siin ei ole tegemist pelgalt reklaamiga, vaid osaga laiemast tervisedenduse süsteemist, mille mõju loodame näha ka tervishoiukulude vähendamisel,“ ütleb tervisekassa avalike suhete juht Dan Lõhmus.
8. INTERVJUU | Ifi Baltikumi turundusjuht: kui klient ei saa aru, mida ostab, on süüdi turundus, mitte klient
Meie brändilubadus „If helps a lot“ tähendab, et aitamine ei seisne ainult kahju hüvitamises – meie ülesanne on võimalikult selgelt seletada, mida klient ostab ja milliseid riske tal on vaja katta, ütleb If Kindlustuse Baltikumi turunduse ja kommunikatsiooni juht Liene Meklere-Kutsare.
9. Kuidas Disney jälle kommunikatsiooniga mööda pani ja miljardeid kaotas
Disney otsust kõrvaldada Jimmy Kimmel ametist pärast tema kommentaare Charlie Kirki surma kohta on nähtud kui praeguse USA poliitilise kliima tulemust. Tegelikult on see vaid üks näide ettevõtte küsitavate otsuste reast viimase viie aasta jooksul.
10. SUUR LUGU | Ettevõtted eakatele turundamisest: 60+ ei ole lihtsalt pensionärid, nad on uus turujõud
Eestis on juba ligi veerand elanikkonnast üle 60 aasta vana. Nad on aktiivsed tarbijad, kelle puhul stereotüüp „pensionärist“ enam ammu ei tööta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele