Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupi 2025. aasta I kvartali majandustulemused näitasid vaatamata keerulisele majanduskeskkonnale eelmise aasta sama perioodiga võrreldes jätkuvat kasvu digitaalses äris.

- Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
- Foto: Erlend Štaub
Ekspress Grupi 2025. aasta I kvartali müügitulu kasvas aastases võrdluses 5%, ulatudes 17 miljoni euroni. Samas kontserni kasum enne intresse, makse, kulumit ja amortisatsiooni (EBITDA) vähenes 0,2 miljoni euro võrra 0,2 miljoni euroni. Digitaalsed tulud kasvasid samuti 5% ja moodustasid 84% kontserni kogukäibest. Digitellimuste arv Balti riikides suurenes 12%, ulatudes I kvartali lõpuks 236 000 tellimuseni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Digitaalsete tellimuste arvu kasv on hea tulemus arvestades Baltimaade majanduses kestvat keerulisemat aega, nendib Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Tallinna börsifirma Ekspress Grupp on kohustatud kuue kuu jooksul müüma 2022. aastal ostetud Leedu uudisteportaali Lrytas. Leedu majandusväljaanne Verslo žinios uuris, kelle kätte võiks portaal sattuda.
Täna avaldatud 12 kuu konsolideeritud vahearuande kohaselt ulatus Ekspress Grupi 2024. aasta müügitulu 76,2 miljoni euroni, kasvades aastaga 4%.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu kinnitas, et ettevõte ei nõustu konkurentsiameti hinnanguga ja vaidlustab otsuse kohtus.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.