Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Erlend Štaub
Digitaalsete tulude osakaal kasvas aasta lõpuks 86%-ni, ületades 2026. aastaks seatud 85% eesmärgi. Ekspress Grupi kulumieelne ärikasum EBITDA kasvas 4% ja ulatus 10,7 miljoni euroni. Puhaskasumit, mis kahanes 3% võrra 3,3 miljoni euroni, mõjutasid eelkõige kõrged intressimäärad ja kontserni investeeringutest tulenev amortisatsioonikulu kasv.
Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 15% (IV kvartalis 7%) ja ulatus detsembri lõpus 238 182-ni.
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.