CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 finalist: vaimse tervise ja brändisõnumi ühendamine viis müügiplaani ületamiseni
Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu finaali jõudnud kampaania „Head aega ekraanid!“ mõjul vaatasid Tele2 kliendid Instagrami lühivideosid kokku 500 tuhat tundi vähem kui eelnevatel jõuludel, toob välja Tele2 Eesti B2C turunduse juht Ketlyn Toomsalu.
Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 finaali jõudnud Lux Expressi kampaania keskmesse seatud bussijuhid muutusid noorte jaoks tõelisteks superstaarideks, tuues ettevõttele märkimisväärse lisatulu.
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 finaali jõudnud Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 programmi turundus tõi Lõuna-Eesti regiooni miljon külastajat.
Maxima brändijuht käis külas ka Äripäeva raadio hommikuprogrammis
Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Maxima kampaania „...sest me käime Maximas!“ oli samaaegselt hoogne, odav, ühtne ja huumorikas.
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Kaitseministeeriumi projekt „Kaitsetahe“ läks riigile maksma kõigest 1900 eurot. Projektijuht Mikk-Alvar Olle sõnul oli kampaania ROI aga ca 10 000%.
Tänasel Passwordi konverentsi esimesel päeval kuulutas auväärne žürii välja Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix’d nii äri- kui avaliku sektori kategoorias. Lisaks selgus Aasta Turundustiim 2024 tiitli saaja.