• 08.04.25, 10:13

CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 finalist: vaimse tervise ja brändisõnumi ühendamine viis müügiplaani ületamiseni

Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu finaali jõudnud kampaania „Head aega ekraanid!“ mõjul vaatasid Tele2 kliendid Instagrami lühivideosid kokku 500 tuhat tundi vähem kui eelnevatel jõuludel, toob välja Tele2 Eesti B2C turunduse juht Ketlyn Toomsalu.
Tele2 Eesti B2C turunduse juht Ketlyn Toomsalu Aasta Turundustegu 2024 finaalis tööd esitlemas
  • Tele2 Eesti B2C turunduse juht Ketlyn Toomsalu Aasta Turundustegu 2024 finaalis tööd esitlemas
  • Foto: Raul Mee
Tele2 on rahvusvaheline ettevõte, mis pakub telekomiteenuseid nii era- kui ka äriklientidele mitmetes riikides üle Euroopa.

Seotud lood

Uudised
  • 03.04.25, 13:32
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 finalist: kampaania, mis saatis bussijuhid TikTokki ja tõi noorte raha koju
Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 finaali jõudnud Lux Expressi kampaania keskmesse seatud bussijuhid muutusid noorte jaoks tõelisteks superstaarideks, tuues ettevõttele märkimisväärse lisatulu.
Uudised
  • 02.04.25, 11:48
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 finalist: näide, kuidas ellujäämise kunstist nähtavuse meistriteos teha
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 finaali jõudnud Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 programmi turundus tõi Lõuna-Eesti regiooni miljon külastajat.
Uudised
  • 01.04.25, 13:17
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix: spontaanne kampaaniaotsus viis kommiraha eest turunduse tulevärgini
Maxima brändijuht käis külas ka Äripäeva raadio hommikuprogrammis
Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Maxima kampaania „...sest me käime Maximas!“ oli samaaegselt hoogne, odav, ühtne ja huumorikas.
Uudised
  • 31.03.25, 15:38
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix: võidu tõi mastaapne avaliku- ja erasektori põimumine
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Kaitseministeeriumi projekt „Kaitsetahe“ läks riigile maksma kõigest 1900 eurot. Projektijuht Mikk-Alvar Olle sõnul oli kampaania ROI aga ca 10 000%.
Uudised
  • 26.03.25, 18:28
Lubagem esitleda: Aasta Turundustegu ja Turundustiim 2024 võitjad
Tänasel Passwordi konverentsi esimesel päeval kuulutas auväärne žürii välja Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix’d nii äri- kui avaliku sektori kategoorias. Lisaks selgus Aasta Turundustiim 2024 tiitli saaja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele