Jaekett Maxima Eesti võitis Aasta Turundustegu 2024 tiitli kampaaniaga, mis maksis vaid 7 eurot ja 30 senti, rääkis ettevõtte brändijuht Arabella Arro.
Prisma reklaam, millele reageeris kiiresti Maxima. Seejärel tulid turundusega kaasa teised jaeketid.
Foto: Maxima Eesti/Facebook
Arvestades, et reklaam jäi tarbijatele väga hästi meelde ning sellise meeldejääva kampaania tegemine võib maksma minna keskmiselt 45 tuhat eurot, siis Maxima turundusele anti hoog sisse vaid 7,3 euroga, ütles Arro Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Maxima brändijuht käis külas ka Äripäeva raadio hommikuprogrammis
Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Maxima kampaania „...sest me käime Maximas!“ oli samaaegselt hoogne, odav, ühtne ja huumorikas.
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Kaitseministeeriumi projekt „Kaitsetahe“ läks riigile maksma kõigest 1900 eurot. Projektijuht Mikk-Alvar Olle sõnul oli kampaania ROI aga ca 10 000%.
TV on surnud iga viie aasta tagant juba viimased kolmkümmend aastat, meenutas Go3 sisujuht Justinas Docka endise Disney väikekanalite juhi kuulsat tsitaati Passwordi konverentsil.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.