• 24.03.25, 16:47

Hando Sinisalu: Password võõrustab juba kolmandat põlvkonda turundajaid

Eesti juhtiv turunduskonverents Password toimub sel aastal juba 26. korda ning sel puhul usutles Bestmarketing.ee juht Maarit Eerme meeleolukas raadiosaates „Password Make Marketing Fun again“ konverentsi üht loojat ja B2B turunduseksperti Hando Sinisalu.
Hando Sinisalu: Password võõrustab juba kolmandat põlvkonda turundajaid
  • Foto: Raul Mee
Hando Sinisalu jaoks toimus esimene Passwordi konverents 2004. aastal Lätis ning see sai tehtud koostöös Passwordi „isade“ Urmas Kõivu ja Hendrik Randojaga Eesti Konverentsikeskusest. Tema esimeseks ülesandeks oligi Password Eestist välja, s.o Lätti ja Leetu viia.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.02.25, 16:09
Julged turundajad võidavad rohkem, kuid loovus ja AI muudavad mängu
Saatesarjas „Password: Make Marketing Fun Again“ keskendume turunduse emotsionaalsele poolele ja loovusele. Arutame, kuidas huumor, julgus ja selged sõnumid brändide edu mõjutavad.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele