Eesti saab uue innovatsiooni- ja digikompetentsikeskuse
Kaks Eesti juhtivat turundus- ja tehnoloogiateenuste gruppi, Age Com ja Gravity Stars, sõlmivad strateegilise liidu ning panevad aluse innovatsiooni- ja digikompetentsikeskusele Neo Digital.
Selle eesmärk on koondada kahe grupi tugevused ning arendada digimeedia ja produktsiooniteenuste innovatsiooni, pakkudes agentuuridele ja klientidele tuge uute tehnoloogiate adopteerimisel.
Kui brändid muutuvad nutikamaks ja hakkavad asju ise korraldama, saavad nad aru, et on agentuuridele seni liiga palju maksnud, leiab maailma juhtiva influencer-turundusagentuuri IZEA ärinõustaja ja Passwordi esineja Stephanie Hoppe.
Valdkonniti on konkurents praegu tihedaim transpordi- ja logistika-, teenindus- ja turundussektorites, kus viimase 12 kuu lõikes on keskmine kandideerijate arv vaba ametikoha nimel ületanud 70 kandideerija piiri, näitavad CVKeskus.ee andmed.
Grupi laienemine Horvaatiasse annab ka meie klientidele uusi tööriistu, sõnab Rud Pedersen Grupi Eesti ettevõtte (Meta Advisory) juhtivpartner Andreas Kaju.
Leidsime end „võitjana“ eelarvelõksust, kus seisime loodava kvaliteedi eest, ilma, et lisatööde ja -kuludega oleksid kaasnenud täiendavad tulud, tõdeb Identity tegevjuht Ants Lusti.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.