• 29.01.25, 11:05

VÄLISVAADE | Nike’i reklaamid keskendusid innovatsioonile, pühendumusele ja inspiratsioonile

Toome teieni Nike’i reklaamide peamised fookusvaldkonnad perioodil oktoober kuni detsember 2024.
Nike’i reklaamikampaania „It Only Takes Everything“
  • Nike’i reklaamikampaania „It Only Takes Everything“
  • Foto: Nike.com
Nike’i YouTube’i reklaamikampaaniad näitavad mitmekülgset lähenemist brändi ülesehitamisele ja laia tarbijaskonna kaasamisele, ühendades seejuures motiveerivate lugude jutustamise, innovaatiliste toodete esitlemise ja kultuuriliste eripärade esile tõstmise.

Seotud lood

Uudised
  • 30.12.24, 09:43
VÄLISVAADE | Domino’s Pizza reklaamistrateegia keskendus naudingule ja mugavusele
Bränd kasutas kliendibaasi kõnetamiseks oma spetsialiteeti mugavustoidu, loominguliste kampaaniate ja kõnetavate sõnumite alal, tugevdades seeläbi ka oma juhtpositsiooni kiirteenindusega restoranide seas.
Uudised
  • 16.12.24, 12:46
VÄLISVAADE | Shiseido võttis reklaamides fookussesse luksuse, innovatsiooni ja isikliku arengu
Toome teieni viis Jaapani kosmeetikaettevõtte Shiseido reklaamide peamist fookusvaldkonda perioodist september kuni november 2024.
Uudised
  • 15.11.24, 08:12
VÄLISVAADE | Coca-Cola reklaamid kõnelesid eri kultuuridest
Coca-Cola 2024. aasta 3. kvartali reklaamikampaaniad andsid aimu konkreetsele kultuurilisele kontekstile ja demograafilistele näitajatele kohandatud strateegiatest.
Uudised
  • 06.12.24, 06:30
Tasulised reklaamid ei ole surnud
Inimesed ei taha lihtsalt näha enam igavaid ja ühetaolisi reklaame, kirjutab Printify digitaalse turunduse juht Toms Otisons.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele