• 29.01.25, 11:05

VÄLISVAADE | Nike’i reklaamid keskendusid innovatsioonile, pühendumusele ja inspiratsioonile

Toome teieni Nike’i reklaamide peamised fookusvaldkonnad perioodil oktoober kuni detsember 2024.
Nike’i reklaamikampaania „It Only Takes Everything“
  • Nike’i reklaamikampaania „It Only Takes Everything“
  • Foto: Nike.com
Nike’i YouTube’i reklaamikampaaniad näitavad mitmekülgset lähenemist brändi ülesehitamisele ja laia tarbijaskonna kaasamisele, ühendades seejuures motiveerivate lugude jutustamise, innovaatiliste toodete esitlemise ja kultuuriliste eripärade esile tõstmise.

Seotud lood

Uudised
  • 30.12.24, 09:43
VÄLISVAADE | Domino’s Pizza reklaamistrateegia keskendus naudingule ja mugavusele
Bränd kasutas kliendibaasi kõnetamiseks oma spetsialiteeti mugavustoidu, loominguliste kampaaniate ja kõnetavate sõnumite alal, tugevdades seeläbi ka oma juhtpositsiooni kiirteenindusega restoranide seas.
Uudised
  • 16.12.24, 12:46
VÄLISVAADE | Shiseido võttis reklaamides fookussesse luksuse, innovatsiooni ja isikliku arengu
Toome teieni viis Jaapani kosmeetikaettevõtte Shiseido reklaamide peamist fookusvaldkonda perioodist september kuni november 2024.
Uudised
  • 15.11.24, 08:12
VÄLISVAADE | Coca-Cola reklaamid kõnelesid eri kultuuridest
Coca-Cola 2024. aasta 3. kvartali reklaamikampaaniad andsid aimu konkreetsele kultuurilisele kontekstile ja demograafilistele näitajatele kohandatud strateegiatest.
Uudised
  • 06.12.24, 06:30
Tasulised reklaamid ei ole surnud
Inimesed ei taha lihtsalt näha enam igavaid ja ühetaolisi reklaame, kirjutab Printify digitaalse turunduse juht Toms Otisons.
Töökuulutused
  • 15.10.25, 09:24
EssenceMediacom otsib turundusanalüütikut
Kandideerimise tähtaeg: 29.10.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele