Nike’i reklaamikampaania „It Only Takes Everything“
Foto: Nike.com
Nike’i YouTube’i reklaamikampaaniad näitavad mitmekülgset lähenemist brändi ülesehitamisele ja laia tarbijaskonna kaasamisele, ühendades seejuures motiveerivate lugude jutustamise, innovaatiliste toodete esitlemise ja kultuuriliste eripärade esile tõstmise.
Bränd kasutas kliendibaasi kõnetamiseks oma spetsialiteeti mugavustoidu, loominguliste kampaaniate ja kõnetavate sõnumite alal, tugevdades seeläbi ka oma juhtpositsiooni kiirteenindusega restoranide seas.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.