Eesti maine tegi rahvusvahelistes indeksites märkimisväärse tõusu
Värskelt avaldatud Good Country Index (GCI) paigutab Eesti maailmas panuse poolest maailma hüvangusse 9. kohale. Eesti tegi tänavu GCI edetabelis olulise tõusu, liikudes 22. kohalt 9. kohale.
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse riigiturunduse juht Kata Varblane. Foto: Brand Estonia
2014. aastast välja antud Good Country Index mõõdab riikide panust maailma heaolusse läbi avalike faktiliste andmete, arvestades muu hulgas riigi suurust ja SKP-d. Tänavuses indeksis tegi Eesti suurima tõusu „Global contribution to world order“ mõõtvas kategoorias, kus liikusime 84. kohalt 18. kohale.
Havasi ülemaailmsest brändiuuringust nähtub, et tarbijat ei peta enam tühjade lubadustega, vaid otsustavaks saab, kas need väärtused, millega brändid end identifitseerivad, väljenduvad ka tegudes.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.