Eesti maine tegi rahvusvahelistes indeksites märkimisväärse tõusu
Värskelt avaldatud Good Country Index (GCI) paigutab Eesti maailmas panuse poolest maailma hüvangusse 9. kohale. Eesti tegi tänavu GCI edetabelis olulise tõusu, liikudes 22. kohalt 9. kohale.
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse riigiturunduse juht Kata Varblane.
Foto: Brand Estonia
2014. aastast välja antud Good Country Index mõõdab riikide panust maailma heaolusse läbi avalike faktiliste andmete, arvestades muu hulgas riigi suurust ja SKP-d. Tänavuses indeksis tegi Eesti suurima tõusu „Global contribution to world order“ mõõtvas kategoorias, kus liikusime 84. kohalt 18. kohale.
Havasi ülemaailmsest brändiuuringust nähtub, et tarbijat ei peta enam tühjade lubadustega, vaid otsustavaks saab, kas need väärtused, millega brändid end identifitseerivad, väljenduvad ka tegudes.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.