• 23.12.24, 07:30

CASE STUDY | RMK andis AI-le veidruste loomiseks vaba voli

RMK-le sobis see, et saan sõidab tagurpidi ja inimene istub valepidi looma seljas, ideaalselt. Ka lendama pani inimesi AI ise, sõnas RMK turundusjuht Anu Lill.
CASE STUDY | RMK andis AI-le veidruste loomiseks vaba voli
  • Foto: RMK
RMK turundusjuhi Anu Lille sõnul oli nende selleaastase jõulukampaania üheks eesmärgiks teavitada inimesi võimalusest soetada endale jõulupuu taskukohase hinna eest (alates 3 eurost). „Kampaania peamine eesmärk on anda aga inimestele põhjus minna pimedal, külmal, tänavu veel ka märjal ajal loodusesse ühiselt pere või sõpradega aega veetma. Sihtrühmaks on meie jaoks kõik Eesti inimesed.“

Seotud lood

Uudised
  • 06.12.24, 09:27
RMK kommunikatsiooni- ja turundusjuht: meie metsarajad konkureerivad Netflix’iga
Igal inimesel on valida, kas ta jääb laupäeval koju ja vaatab 10 tundi oma lemmikseriaali või läheb mõnele matkarajale, nendib RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja Triin Küttim.
Uudised
  • 20.12.24, 16:49
CASE STUDY | Not Perfecti kampaania: jõuluõudus läbi laste silmade
Not Perfect tunneb, et loovagentuurina ei ole nende öö üksnes kasvatada oma klientide ärisid, vaid neil lasub vastutus kasutada loovust ka selleks, et juhtida tähelepanu probleemidele, mis vajavad ühiskonnas hädasti lahendust.
Saated
  • 20.12.24, 15:39
Müügimaailma tulevik: personaliseeritud müük tehisintellekti abil
„Digiturunduse praktikumis“ vestlevad saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst ja AI‑startupi UKU kaasasutaja Henrik Aavik sellest, kuidas tehisintellekti abil muuta müük ja turundus tõhusamaks ja isikupärasemaks.
Uudised
  • 20.12.24, 10:12
Uuring näitab, kuidas tähistavad eestimaalased sel aastal jõule
Kantar Emori jõuluteemalisest uuringust selgub, et päkapikud on lastega peredes endiselt väga usinalt käimas ning igasse seitsmendasse Eestimaa peresse on tänavu oodata ka jõuluvana.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele