• 28.10.24, 07:55

CASE STUDY | Teeme Ära sai uue nime ja näo

Me pole enam „see prügikoristusega tegelev organisatsioon“, märkis ZWEE tegevjuht Marianne Lõhmus.
Teeme Ära uue brändi ZWEE slogan
  • Teeme Ära uue brändi ZWEE slogan
  • Foto: Markko Karu
Teeme Ära algatus sai alguse Eestis 2008. aastal, mil 50 000 vabatahtlikku ühinesid ühepäevase prügikoristuskampaaniaga, et puhastada kogu riik prügist. See edulugu levis üle maailma, millest sündis Let’s Do It Foundation ja globaalne maailmakoristuspäev (World Cleanup Day).

Seotud lood

Töökuulutused
  • 10.07.25, 09:30
Tomra otsib kommertsjuhti
Tomra otsib endaga liituma kommertsjuhti, kes juhiks tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele