• 24.09.24, 16:00

Aasta Digitegu 2024 võitja case study: TikTokis 100% orgaaniliselt 1,6 miljonit vaatamist

2024. aastal on Rimi koostöös agentuuriga VAAS saavutanud kõik aastaks püstitanud eesmärgid. Ja seda olukorras, kus TikToki orgaaniline tulemuslikkus on turuüleselt võrreldes 2023. aastaga langustrendis. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu branding/pikaajaline turundus sotsiaalmeedias/ content marketing kategoorias.
Agentuur Vaas esindajad Reet Taniel ja Johannes Sepp
  • Agentuur Vaas esindajad Reet Taniel ja Johannes Sepp
OLUKORD TURUL

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele