• 11.04.24, 13:01

Kelle käes on mõjutamise võti?| Mõjuisikute ökosüsteem

Kes ja kuidas meid – ennekõike aga Z- ja Y-generatsiooni – mõjutavad, küsib SEB noorte segmendi turundusjuht Delis Kruustik.
SEB noorte segmendi turundusjuht Delis Kruustik
  • SEB noorte segmendi turundusjuht Delis Kruustik
  • Foto: Jake Farra
Aina rohkem kuuleme ja loeme ingliskeelsetest sõnadest influencer ja influence, eestikeeli mõjuisikutest ja nende mõjust. Aina rohkem muutuvad peamiselt sotsiaalmeedias tegutsevad mõjuisikud ühiskondlikult nähtavaks. Aina rohkem kasutakse neid sotsiaalsetes kampaaniates, ning nagu hiljuti ilmnes, ka poliitika- ja mainekujundamises. Mõjuisiku mõiste on lühikese aja jooksul muutunud, luues intrigeeriva sümbioosi kaasatusest, jälgijaskonnast, nähtavusest ja mõjust üldiselt. Sõna “kõneisik” on võrreldav sõnaga “mõjuisik”.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele