CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 finalist: näide, kuidas ellujäämise kunstist nähtavuse meistriteos teha
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 finaali jõudnud Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 programmi turundus tõi Lõuna-Eesti regiooni miljon külastajat.
SA Tartu 2024 digiturunduse juht Kerli Peetsalu ja kommunikatsioonispetsialist Liisi Rohtung Passwordi konverentsil Aasta Turundustegu 2024 esitlemas
Foto: Raul Mee
Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 oli Eesti tippsündmus ning Tartu ja Lõuna-Eesti suurim ühine ettevõtmine nii programmiliselt kui ka ulatuslikus regiooni turundustöös.
Tänasel Passwordi konverentsi esimesel päeval kuulutas auväärne žürii välja Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix’d nii äri- kui avaliku sektori kategoorias. Lisaks selgus Aasta Turundustiim 2024 tiitli saaja.
Jaekett Maxima Eesti võitis Aasta Turundustegu 2024 tiitli kampaaniaga, mis maksis vaid 7 eurot ja 30 senti, rääkis ettevõtte brändijuht Arabella Arro.
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Kaitseministeeriumi projekt „Kaitsetahe“ läks riigile maksma kõigest 1900 eurot. Projektijuht Mikk-Alvar Olle sõnul oli kampaania ROI aga ca 10 000%.
Eile pälvis Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix avaliku sektori kategoorias Kaitseministeeriumi projekt „Kaitsetahe“, mille eestvedajad hindavad enim partnerite vastutulelikkust.