• 27.03.24, 10:12

Lõhnabränding aitab tõsta ettevõtte müüginumbreid

Lõhnaasjatundjate Romain Laneyrie’ ja Roger Bensingeri sõnul on inimese haistmismälu kõige võimsam ja nii saab selle edukalt ettevõtte brändingu jaoks tööle panna, tõstes bränditeadlikkust 70 protsenti.
Ettevõtte DSM-Firmenich äriarenduse vanemjuht Romain Laneyrie tänavusel Passwordil.
  • Ettevõtte DSM-Firmenich äriarenduse vanemjuht Romain Laneyrie tänavusel Passwordil.
  • Foto: Marko Mumm
Prolitec on ettevõte, mis on pühendunud õhukvaliteedi ja lõhnalahenduste täiustamisele, pakkudes teenust suurbrändidele, nagu Abercrombie & Fitch, Giorgio Armani ja Mercedes-Benz. DSM-Firmenich, tuntud oma innovatsiooni poolest tervise, toitumise ja bioteaduste vallas, loob aga lõhnad, tänu millele nende kahe ettevõtte sümbioosne koostöö toimib.

Seotud lood

Uudised
  • 25.03.24, 10:31
Oatly - bränd, mida paljud kadestavad ja kopeerivad
Oatly on Rootsi üks tugevamaid brände. Oatly endiste turundajate sõnul ei peaks turunduse eesmärk olema oma tootest rääkimine, vaid diskussiooni algatamine.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele