• 25.03.24, 10:31

Oatly - bränd, mida paljud kadestavad ja kopeerivad

Oatly on Rootsi üks tugevamaid brände. Oatly endiste turundajate sõnul ei peaks turunduse eesmärk olema oma tootest rääkimine, vaid diskussiooni algatamine.
Tänavusel Passwordil jagasid Oatly endine globaalne sotsiaalmeedia juht Sara Hansson ja partnersuhete juht Johan Majer oma kogemust, kuidas luua tänapäeva reklaamist üleküllastunud maailmas bränd, mida tuliselt armastatakse (või vihatakse) ning mis ei jäta kedagi külmaks.
  • Tänavusel Passwordil jagasid Oatly endine globaalne sotsiaalmeedia juht Sara Hansson ja partnersuhete juht Johan Majer oma kogemust, kuidas luua tänapäeva reklaamist üleküllastunud maailmas bränd, mida tuliselt armastatakse (või vihatakse) ning mis ei jäta kedagi külmaks. Foto: Raul Mee
Hanssoni ja Majeri hinnangul teevad paljud brändid selle vea, et tuginevad oma turunduses peamiselt andmetele ja KPI-dele. Selline lähenemine jätab vähe ruumi loovusele ning muudab brändi igavaks.

Seotud lood

Uudised
  • 19.02.24, 11:52
Oatly endised turundajad: tähtis on leida brändile õige tonaalsus
Rootsi ühe tugevaima toiduainebrändi Oatly globaalse sotsiaalmeedia tiimi endised liikmed Sara Hanssoni ja Johan Majeri sõnul on kogu taimse piima äri väga sarnase kommunikatsiooniga - seal oleks võimalik eristuda väga igava brändi ja igava pakendiga.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.25, 14:09
Andmete kaitse ja privaatsus: millised tehnoloogiad tagavad sinu info turvalisuse?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele