• 27.02.24, 13:13

Nestlé muudab oma turundusfookust

Maailma suurim toidu- ja joogikorporatsioon Nestlé suurendab oma turunduskulusid ja suunab oma fookuse “miljardäride brändidele”, mis annavad suurema osa toiduhiiglase müügist.
Nestlé muudab oma turundusfookust
  • Foto: Warc
Nestlé turunduskulutused, mis langesid tarneahela probleemide tõttu 2022. aasta teisel poolel 6,6 protsendini müügist, olid 2023. aasta teiseks pooleks tõusnud tagasi 8,2 protsendini, mis on endiselt alla Covidi-eelse taseme, vahendab veebiväljaanne warc.com.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele