• 27.02.24, 13:13

Nestlé muudab oma turundusfookust

Maailma suurim toidu- ja joogikorporatsioon Nestlé suurendab oma turunduskulusid ja suunab oma fookuse “miljardäride brändidele”, mis annavad suurema osa toiduhiiglase müügist.
Nestlé muudab oma turundusfookust
  • Foto: Warc
Nestlé turunduskulutused, mis langesid tarneahela probleemide tõttu 2022. aasta teisel poolel 6,6 protsendini müügist, olid 2023. aasta teiseks pooleks tõusnud tagasi 8,2 protsendini, mis on endiselt alla Covidi-eelse taseme, vahendab veebiväljaanne warc.com.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele