Autor: Laura Reiter • 27. veebruar 2024

Nestlé muudab oma turundusfookust

Maailma suurim toidu- ja joogikorporatsioon Nestlé suurendab oma turunduskulusid ja suunab oma fookuse “miljardäride brändidele”, mis annavad suurema osa toiduhiiglase müügist.
Foto: Warc

Nestlé turunduskulutused, mis langesid tarneahela probleemide tõttu 2022. aasta teisel poolel 6,6 protsendini müügist, olid 2023. aasta teiseks pooleks tõusnud tagasi 8,2 protsendini, mis on endiselt alla Covidi-eelse taseme, vahendab veebiväljaanne warc.com.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700