Autor: Laura Reiter • 22. veebruar 2024

Kaarel Oja: Eesti reklaamikulutused on võrreldavad Belgia ja Hispaaniaga

IAB Baltics juhatuse liikme ja Quantitas innovatsioonibüroo juhi Kaarel Oja sõnul on Eesti on võrdlemisi arenenud ja küps turg, kus reklaamikulutused per capita on võrreldavad Belgia ja Hispaaniaga. Ta lisas, et enim panustatakse Eestis otsingureklaami, tehes silmad ette sotsiaalmeedia reklaamile.
Kaarel Oja sõnul ei konkureeri siinse tarbija tähelepanu eest ammu enam vaid kohalikud ettevõtted, ent teisalt valivad ka Eesti reklaamijad järjest enam kohaliku tarbijani jõudmiseks tee läbi Silicon Valley, Luksemburgi või Dublini.
Foto: Marek Metslaid

Palun räägi natuke IAB Baltics’ist. Kui kaua on ettevõte Baltikumis, sealhulgas Eestis tegutsenud, ja millega täpsemalt tegelete?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700