Autor: Laura Reiter • 22. veebruar 2024
Kaarel Oja: Eesti reklaamikulutused on võrreldavad Belgia ja Hispaaniaga
IAB Baltics juhatuse liikme ja Quantitas innovatsioonibüroo juhi Kaarel Oja sõnul on Eesti on võrdlemisi arenenud ja küps turg, kus reklaamikulutused per capita on võrreldavad Belgia ja Hispaaniaga. Ta lisas, et enim panustatakse Eestis otsingureklaami, tehes silmad ette sotsiaalmeedia reklaamile.
Kaarel Oja sõnul ei konkureeri siinse tarbija tähelepanu eest ammu enam vaid kohalikud ettevõtted, ent teisalt valivad ka Eesti reklaamijad järjest enam kohaliku tarbijani jõudmiseks tee läbi Silicon Valley, Luksemburgi või Dublini.
Foto: Marek Metslaid
Palun räägi natuke IAB Baltics’ist. Kui kaua on ettevõte Baltikumis, sealhulgas Eestis tegutsenud, ja millega täpsemalt tegelete?