• 19.02.24, 15:48

Euroopa Komisjon võttis TikToki luubi alla

Euroopa Komisjon algatas TikToki suhtes digiteenuste määruse alusel ametliku menetluse seoses alaealiste kaitse, reklaami läbipaistvuse, teadlaste juurdepääsu ning sõltuvust tekitava disaini ja kahjuliku sisu riskijuhtimisega.
Euroopa Liidus on üle 130 miljoni aktiivse kasutaja, kes veedavad aega TikTokis.
  • Euroopa Liidus on üle 130 miljoni aktiivse kasutaja, kes veedavad aega TikTokis.
  • Foto: Zuma Press / Scanpix
Euroopa Komisjoni siseturuvolinik Thierry Breton ütles pressiteates, et ametlik rikkumismenetlus algatati põhjusel, et “tagada noorte eurooplaste füüsilise ja emotsionaalse heaolu kaitse”.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 01.02.24, 11:36
Senat nõuab sotsiaalmeedias laste kaitsmiseks karmimaid samme
USA seadusandjad manitsesid kolmapäeval viie sotsiaalmeedia platvormi juhte nende senise ebaõnnestunud tegevuse eest laste kaitsmise osas nii seksuaalkurjategijate kui vaimse tervise probleemide eest, vahendas Yahoo Finance.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele