Autor: Patendiamet • 2. veebruar 2024

Patendiamet valis kuu kaubamärgiks Coffee People’i nutika slogani „Aeg ubasteks hetkedeks“

Patendiameti 2024. aasta esimeseks kuu kaubamärgiks valiti ettevõtte Coffee People OÜ reklaamlause „Aeg ubasteks hetkedeks“. Kaitse on kaubamärgiga saadud kohvile, kohvi röstimisele ja müügile, kohvi röstimise koolitustele ja toitlustusteenustele.
Coffee People’i tegevjuht Annar Alas
Foto: Coffee People

Kaubamärk tõuseb esile erilise keele- ja mõttemängu poolest – sõnade „hubane” ja „uba” nutikas sulam, mis hakkab tööle just kohvi ja kohviteenustega seoses, teeb sloganist tugeva ja eristuva kaubamärgi. Kaubamärgi ülesanne ongi ju ühe ettevõtja tooteid-teenuseid oma turusegmendis teiste ettevõtjate omadest võimalikult hästi eristada.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700