Patendiamet valis kuu kaubamärgiks Coffee People’i nutikaslogani „Aeg ubasteks hetkedeks“
Patendiameti 2024. aasta esimeseks kuu kaubamärgiks valiti ettevõtte Coffee People OÜ reklaamlause „Aeg ubasteks hetkedeks“. Kaitse on kaubamärgiga saadud kohvile, kohvi röstimisele ja müügile, kohvi röstimise koolitustele ja toitlustusteenustele.
Coffee People’i tegevjuht Annar Alas Foto: Coffee People
Kaubamärk tõuseb esile erilise keele- ja mõttemängu poolest – sõnade „hubane” ja „uba” nutikas sulam, mis hakkab tööle just kohvi ja kohviteenustega seoses, teeb sloganist tugeva ja eristuva kaubamärgi. Kaubamärgi ülesanne ongi ju ühe ettevõtja tooteid-teenuseid oma turusegmendis teiste ettevõtjate omadest võimalikult hästi eristada.
Patendiameti poolt novembrikuu parimaks valitud kaubamärgi taga oleva turundusagentuuri Digituul asutajaliige ja juht Andrus Martmaa usub, et head asjad juhtuvad ainult siis, kui selleks on loodud sobivad tingimused.
Mida teha, kui ettevõte või asutus pakub suurepärast teenust, aga teenuse enda nimi on liiga pikk või kohmakas, ega pruugi aidata kaasa sinu turunduseesmärkidele? Millise lahenduseni jõuti sellises olukorras Patendiametis, kirjutab ameti kaubamärgiosakonna peaekspert Mari-Epp Tirkkonen.
Alates 2022. aastast korraldab Patendiamet kuu kaubamärgi kampaaniat, mille eesmärk on tunnustada silmapaistvalt heade kaubamärkide omanikke ja innustada Eesti ettevõtjaid oma kaubamärke registreerima. Oktoobrikuu parimaks kaubamärgiks osutus Lambivärk.
Ka avalikus sektoris sünnib uut ja innovatiivset ning kaitsmisväärset sisu leidub sealgi. Sel kuul soovibki Patendiamet esile tõsta sellist originaalsetest ideedest sündinud kaubamärki, mis aitab ühel Eesti vallal enda tegemisi tõhusamalt turundada ja sel moel oma inimestele lähemale jõuda.