Autor: Patendiamet • 2. veebruar 2024
Patendiamet valis kuu kaubamärgiks Coffee People’i nutika slogani „Aeg ubasteks hetkedeks“
Patendiameti 2024. aasta esimeseks kuu kaubamärgiks valiti ettevõtte Coffee People OÜ reklaamlause „Aeg ubasteks hetkedeks“. Kaitse on kaubamärgiga saadud kohvile, kohvi röstimisele ja müügile, kohvi röstimise koolitustele ja toitlustusteenustele.
Coffee People’i tegevjuht Annar Alas
Foto: Coffee People
Kaubamärk tõuseb esile erilise keele- ja mõttemängu poolest – sõnade „hubane” ja „uba” nutikas sulam, mis hakkab tööle just kohvi ja kohviteenustega seoses, teeb sloganist tugeva ja eristuva kaubamärgi. Kaubamärgi ülesanne ongi ju ühe ettevõtja tooteid-teenuseid oma turusegmendis teiste ettevõtjate omadest võimalikult hästi eristada.