UURING: just nende üllatavate brändide kadumine teeks Eesti inimesed kurvaks
Selleaastasest Meaningful Brands uuringust selgus, et kõigis Balti riikides on edetabelite tipu vallutanud ülemaailmsed tehnoloogiahiiud Google ja Meta. Seejuures on esmakordselt aga trüginud esirinda sõnumisaatmise rakendused.
Me puutume iga päev kokku tuhandete brändidega, seda endale tavaliselt teadvustamata. Seetõttu aitavad brändiuuringud selgeks teha, kui palju me päriselt neid brände, mida igapäevaselt näeme ja kasutame, hindame.
Havas Estonia korraldas eelmisel nädalal turundusürituse Meaningful Marketing Morning. Selle raames toimusid erinevad turundusalased esitlused ja tehti teatavaks brändid, millesse eestlased on Havasi uuringu Meaningful Brands põhjal kõige enam kiindunud.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.