• 20.09.22, 16:23

Meaningful Brands uuring: millisesse brändi on eestlased enim kiindunud?

Havas Estonia korraldas eelmisel nädalal turundusürituse Meaningful Marketing Morning. Selle raames toimusid erinevad turundusalased esitlused ja tehti teatavaks brändid, millesse eestlased on Havasi uuringu Meaningful Brands põhjal kõige enam kiindunud.
Hetk ürituselt Meaningful Marketing Morning.
  • Hetk ürituselt Meaningful Marketing Morning.
  • Foto: Ardi Ossaar
„Meaningful Marketing Morning oli väga oluline meile kui ka meie klientidele, sest Covidi tõttu on olnud väga palju piiranguid,“ sõnas Havas Creative tegevjuht Nele Laev.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele